Cambridge: “Uspjeh u školi pati ako djeca bulje u mobitele, televizore i računala”

Velika studija Sveučilišta Cambridge koja je pratila ponašanje i školski uspjeh 800 učenika u dobi od 14 i 15 godina pokušala je napraviti vezu između školskog uspjeha i televizije i mobitela, odnosno računala. Dobiveni rezultati pokazali su kako buljenje u ekrane šteti ocjenama i razini dobivenog školskog znanja.

Učenici ove dobi prosječno uz Internet/televiziju provedu četiri sata dnevno, a već sat vremena dnevno duže uz tu vrstu zabavu uzrokuje pad od 9,3 boda na GCSE ispitima (britanska matura), a još sat više znači i duplo bodova manje – čak 18! Mislite da je to zanemarivo? U hrvatskim okvirima to u najboljem slučaju znači dvije, ako ne i tri ocjene manje od one za koju je učenik sposoban!

Ako se vrijeme provedeno na Internetu zamijeni s pisanjem domaćih zadaća ili čitanjem rezultati su zapanjujuće pozitivni – već sat vremena duže uz čitanje znači 23,1 bod više na britanskoj maturi.

Bavljenje sportom nema utjecaja na školski uspjeh, ali samo u slučaju da djeca prije bavljenja fizičkim aktivnostima izvrše sve svoje školske obaveze.

Tako da, roditelji, ako želite da u ovoj školskoj godini vaša djeca imaju dobre ocjene svakako im ograničite vrijeme provedeno pred malim i velikim ekranima.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...