Hrvatski Telekom ispričao se korisnicima zbog poteškoća koje su imali u utorak

Hrvatski telekom danas je u dnevnom tisku objavio oglas u kojemu izražava žaljenje korisnicima zbog poteškoća u mreži u utorak, 22. rujna.

Tekst oglasa donosimo u cijelosti…

Žao nam je zbog svih problema, komplikacija i neugodnosti do kojih je došlo zbog poteškoća u našoj mreži u utorak, 22. rujna.

Svjesni važnosti telekomunikacija i napredne tehnologije u svakodnevnom životu, učinili smo sve da poteškoće uklonimo što je prije moguće.

Čim smo uočili prve naznake kvara u dva sata u noći, na otklanjanju su zajedno počeli raditi stručnjaci HT-a i Ericssona. Uložili smo maksimalan napor i svoje stručno znanje kako bismo omogućili uobičajeno funkcioniranje telekomunikacijskog prometa. Za hitnu službu 112 preusmjeravanjem je osigurana nesmetana dostupnost.

Telekomunikacijski promet normalizirali smo u 13 sati.

Veliki investicijski ciklus koji je HT pokrenuo u 2015. godini uključuje brojne nadogradnje i unaprjeđenja funkcionalnosti sustava. Uslijed jedne takve nadogradnje došlo je do poteškoća u funkcioniranju mreže. Točan uzrok bit će poznat nakon detaljne analize stručnjaka HT-a i naših partnera.

Iskreno se ispričavamo svim svojim korisnicima.

Svakodnevno ulažemo veliki trud u održavanje sigurnosti, kvalitete i pouzdanosti naše telekomunikacijske mreže. Naši stručnjaci čine sve da se ovakve poteškoće više ne ponove.

Iz ovog događaja izvukli smo pouke koje će nam pomoći da naša mreža bude pouzdanija, a naše usluge još kvalitetnije.

Vaš Hrvatski Telekom

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...