Poliklinika otvara svoja vrata za šest mjeseci

Ministarstvo zdravlja jučer je poslalo priopćenje o novoj Poliklinici u sklopu Opće bolnice Zadar u kojemu se navodi kako bi ista svoja vrata pacijentima trebala otvoriti u roku od šest mjeseci.

Ovo se dogodilo upravo na inicijativu Ministarstva koje je uklonilo sve preostale prepreke dovršetka radova na Poliklinici, financiravši cijelu izgradnju sa 142 milijuna kuna. Rok za otvaranje njenih vrata je, podsjećamo, istekao prije gotovo pet godina!

Andrijana Bedalov, upraviteljica OB Zadar, naglasila je kako će zbog kašnjenja dosadašnji izvođači snositi financijsku odgovornost – tvrtki Cetina d.d. naplatit će se 13,9 milijuna kuna u sklopu nužne mjere, budući da je pružanje zdravstvenih usluga neodgodiva odgovornost bolnica. Naplata će se izvršiti uz podršku Ministarstva zdravlja putem bankovne garancije.

Briga i odgovornost Ministarstva zdravlja, kao i moja osobna, su pacijenti kojima želimo osigurati kvalitetne zdravstvene kapacitete i najbolju moguću uslugu, a zdravstvenim djelatnicima optimalne uvjete za rad. Žao mi je što je došlo do ove situacije, ali predstavnici izvođača radova posljednjih su godinu dana ignorirali sve zahtjeve od strane bolnice da se posao privede kraju. Mi imamo odgovornost prema našim pacijentima, ali i svim građanima Hrvatske, jer da bolnica nije aktivirala bankovnu garanciju, sav uloženi novac bi propao, a Ministarstvo i zadarski pacijenti bi bili u problemu jer poliklinika ne bi bila završena, izjasnio se ministar Varga.

Nakon što se otvori, u Polikliniku sele onkologija i pedijatrija, odjeli čiji su trenutni prostori neadekvatni i nedovoljni za kvalitetnu zdravstvenu uslugu.

Skeptici tvrde kako je požurivanje otvaranja Poliklinike i uključivanje Ministarstva u cijelu priču samo dio predizborne kampanje, ali ako se ona uistinu otvori za šest mjeseci, sve to će biti manje bitno u usporedbi s kvalitetnom zdravstvenom skrbi koju stanovnici Zadra i okolice već predugo čekaju.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...