Ideja Ministarstva regionalnog razvoja

U otočkoj turističkoj ponudi uskoro kušaonice domaćih proizvoda?

Arhiva, ilustracija
Tamni način

Ministarstvo regionalnog razvoja trenutno je u razvoju ideje koja bi, kada se ostvari, omogućila bolju promociju izvornih otočkih proizvoda koji nose uznaku Hrvatski otočni proizvod (HOP). Ideja je jednostavna – sufinanciranje otvaranja HOP kušaonica, odnosno trgovina HOP proizvoda diljem otoka na našem dijelu Jadrana.

Dakle radi se o planiranom javnom pozivu za 2016.godinu za financiranje ulaganja u brendiranje prodajnih prostora i kušaona u posjedima HOP proizvođača na otocima s hop tematikom. Plan je da se izbrendiraju ti prostori, da se urede, da budu s hop tematikom, da privuku goste unutra da to vide, kušaju i probaju te u konačnici kupe i ponesu dobre uspomene, kazao je Radislav Barišić, načelnik sektora za otoke, za HRT.

HOP kušaonice trebale bi biti dio budućih “Visitor centara” koji će se otvarati na otocima i priobalju uz pomoć tamošnjih gradova i općina, a dosadašnje korištenje HOP oznake brojnim je otočnim obrtnicima uistinu pomoglo u boljem plasmanu vlastitih proizvoda.

Ipak, subvencije su nužnost za daljnji razvoj proizvodnje, na što načelnik sektora za otoke Ministarstva regionalnog razvoja i EU fondova Radislav Barišić planira odgovoriti boljom suradnjom s Ministarstvom poljoprivrede.

Nastoji se osigurati da se otvori EU-poziv isključivo za otočne proizvođače da se otočani javljaju na taj poziv sa svojim kandidaturama i iz njega crpe dio sredstava za sufinanciranje tih analiza i unapređenje svoje proizvodnje i ostalo, kazao je.

Ostavi komentar koristeći Facebook