O marketingu u filmskoj industriji i evoluciji lijepog kroz marketing

U sklopu 14. festivala znanosti, djelatnici Odjela za ekonomiju Sveučilišta u Zadru izv.prof.dr.sc. Aleksandra Krajnović, Jurica Bosna, mag.oec. te Dominik Sikirić, mag.oec. održat će dva popularno-znanstvena predavanja na slijedeće teme: Marketing u filmskoj industriji, te Evolucija lijepog (kroz marketing).

Predavanje će se održati u multimedijalnoj dvorani Gradske knjižnice Zadar u ponedjeljak 18. travnja 2016.g. u terminu od 17:00-19:00 h.

Marketing u filmskoj industriji: Predavanje se bavi problematikom oglašavanja proizvoda i marke u filmu. Film kao medij ima sve veću ulogu i utjecaj na ponašanje potrošača pri čemu se ističe sadašnja „moć“ filma kao marketinškog kanala.  Definiraju se ciljevi i koristi od pozicioniranja proizvoda i marke u filmu te faktori i odrednice formiranja vrijednosti pozicioniranja proizvoda i marke u filmu. Primijećenost i prepoznatljivost proizvoda i marke „igraju“ ključnu ulogu u efikasnosti ovakve vrste oglašavanja.  Na temelju provedenog primarnog istraživanja doznaje se kako film kao marketinški medij ima velik značaj pri čemu je efikasnost oglašavanja u filmovima na značajnoj razini.

Evolucija lijepog (kroz marketing) je prezentacija koja za cilj ima pokazati evoluciju i ulogu dizajna u marketingu. Dizajn, i općenito estetika su poseban i vrlo važan “dio proizvoda” današnjice te su često puta presudan faktor odluke o kupnji pojedinog proizvoda, nasuprot funkcionalnim karakteristikama proizvoda koji bi po “logici” trebali predstavljati puno važniji kriterij odabira pojedinog proizvoda. Kroz povijesni prikaz razvoja važnosti dizajna, ikonografije, estetike pokušat će se odgovoriti na pitanje dali je marketing umjetnost ili znanost.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...