Završena kampanja: Preko 300 ljudi prikupilo gotovo 80 tisuća kuna za Brlog!

San o zadarskom pivu, domaćem pivu čiju će proizvodnju nadgledati žene (jedinstveno u Hrvatskoj), ostvarilo je preko 300 ljudi uplativši putem Indiegogo kampanje gotovo 80 tisuća kuna, odnosno 11,856 američkih dolara za Brlog, prvu zadarsku craft pivovaru.

To je cifra koja se opasno približila dodatnom cilju od 13 tisuća dolara potrebnih za pokretanje proizvodnje piva u Zadru, dok je prvotna ideja bila proizvoditi ga u postojećem pogonu u Šibeniku. Sada ostaje vidjeti hoće li Ana i Maja, osnivačice Brloga, uspjeti rasporediti prikupljeni iznos i tako pokrenuti proizvodnju u Zadru.

Ono što je sigurno je to da će se Plavuša, a možda i druga piva zadarskog Brloga, svakako proizvoditi, budući da je originalni cilj od 8 tisuća dolara, minimum koji im je trebao, prikupljen u rekordnom roku od samo četiri dana.

Posljednji dan kampanje cure iz Brloga dočekale su radno u Zagrebu lobirajući na Konferenciji o dobroj ekonomiji u Matici Hrvatskih Obrtnika te na Craft Beer Festivalu, ali su u konačnici ipak uspjele odahnuti uz koncert Gibonnija na glavnom zagrebačkom trgu – završetak iz snova za kampanju iz snova zadarskog Brloga!

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...