nema signala

Konačan pad Sinovčićevog “medijskog carstva”: Vox televizija ugašena

Arhiva, ilustracija

Reno Sinovčić doživio je konačan pad svog “medijskog carstva”. Nakon gašenja dviju novina, u povijest je po svemu sudeći otišao i VOX TV, posljednji njegov medij, koji je sada ostao bez signala. Na televiziji su se već mjesecima vrtile reprize, a zaposlenici su odavno prestali gajiti svaku nadu da će čitava stvar ponovno profunkcionirati te su napustili studio u Uvali Bregdetti.

Podsjetimo, Financijska agencija je još sredinom 2013. godine donijela riješenje temeljem kojeg je na zadarskom Trgovačkom sudu zabilježeno otvaranje postupka predstečajne nagodbe nad dužnikom VOX i to za djelatnost televizije. Ivan Rude iz Šibenika imenovan je za povjerenika predstečajne nagodbe.

Reno Sinovčić našao se pod optužnicom zbog poslovanja NK Zadra, ali i zbog predstečajne nagodbe VOX-a, kada je, kako između ostalog stoji u optužnici, krivo prikazao financijsko stanje tvrtke te tako izgirao vjerovnike i pribavio nepripadnu imovinsku korist u visini otpisanih dospjelih potraživanja vjerovnika i kamata u iznosu od 57,568.678,71 kune, čime je za 5,6 milijuna oštetio Ministarstvo financija kao vjerovnika, a ostale vjerovnike za ukupan iznos od 51,9 milijuna kuna.

VOX TV ne radi

Najnoviji “udarac” stigao je nakon travanjske sjednice Vijeća za elektroničke medije gdje je naložena kompletna analiza nakladnika VOX. Je li crni ekran ove zadarske televizije rezultat oduzimanja koncesije ili je ugašena struja, u ovom trenutku nije nam poznato.

U svakom slučaju, i bez svog “carstva” Sinovčić i dalje pokušava utjecati na zadarsku medijsku i političku scenu i to kao, kako doznajemo, “vlasnik u sjeni” jednog lokalnog portala.

Ostavi komentar koristeći Facebook