Panel diskusija u Arsenalu: Sunce i more nisu dovoljni, treba nam brend

U prostoru Arsenala održao se prvi „Destinacijski forum Zadar 2016. – Brendiranje i komunikacija” kojeg je uspješno organizirala TZ Zadarske županije.

Na prvom takvom skupu o turističkim perspektivama razmijenjene su ideja i iskustva u pozitivnoj atmosferi koju su donijeli pozvani gosti Destinacijskog foruma.

Prvi dan konferencije završio je okruglim stolom u kojem su sudjelovali Pete Radovich, Aidan Pender, Slavija Jačan Obratov (HTZ), Slaven Reljić, Tomo Ricov i moderator Vinko Bakija, dok su na kraju drugog dana konferencije raspravljali Luka Duboković, Hrvoje Šepić, Maša Ivanov i Hrabren Suknaić uz moderiranje Božene Krce Miočić.

Ove dvije panel diskusije odvijale su se uz zanimljiva pitanja i interakciju, a bitan zaključak jest kako Zadar i Zadarska županija iz postojećeg brenda sunca i mora mogu izgraditi još prepoznatljiviji brend koji će komunicirati bogatstvo proizvoda, resursa i usluga koje nudi. Posebno je važno to činiti kroz ključne propozicije, tzv. UPS (unique selling points) temeljenih na ključnim resursima šire regionalne turističke destinacije. Stručnjaci su također tijekom ova dav dana isticali važnost pričanja priča koje će potaknuti emocije a koje moraju potjecati i biti prihvaćene od domaćeg stanovništva, te predstavljaju temelj su za komunikaciju uspješne turističke destinacije.
I predavači i sudionici kroz svoje komentare isticali su nužnost odbacivanja negativnosti i usmjeravanja ka onom pozitivnom, ambicioznom, izazovnom, novom. Konferencija je time ispunila svoju ideju, a to je biti platforma za predstavljanje onih realiziranih i uspješnih, ali i rađanje novih ideja među dionicima u turizmu.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...