Što priječi direktne letove i dolazak kineskih turista u Hrvatsku?

Predstavnici CSEBA-e ponovo u Ningbou na godišnjoj konferenciji suradnje Kine sa zemljama Središnje i Istočne Europe razgovaraju o potencijalnim mogućnostima direktnog leta i organizaciji čarter letova u Zadar.

Za sada je situacija ovakva: postoje direktni letovi za Poljsku, Češku i od nedavno za Budimpeštu što odmaže hrvatskim agencijama da ostvare očekivanja avio prijevoznika za podizanja čarter leta za kineske turiste koji žele posjetiti i Hrvatsku.Obzirom na navike kineskih turista da u paket aranžmanu od 8-10 dana žele vidjeti 4-5 zemalja Srednje i Istočne Europe, hrvatskim agencijama izmiče prilikada se kineske agencije odluče na zajedničku organizaciju direktne linije Kina-Hrvatska jer kineski turist prepoznaje Budimpeštu i Prag kao glavne istočnoeuropske destinacije koje uz to što nude u paketu i jednodnevni posjet Hrvatskoj, također imaju kineski informativni turistički centar koji u svakoj prilicigdje je to moguće, promoviraju kao centar koji pruža ne samo informacije o turizmu nego i o tvrtkama i proizvodima koje žele i traže svoje mjesto na kineskom tržištu, piše SEEbiz.

Uz sve to, Hrvatska ima još jednu otegotnu okolnost, a to je viza za kineske turiste sa kojom osim posjeta našoj zemlji, bez Schengenske vize ne mogu posjetiti niti jednu drugu destinaciju država u okruženju, a koja im je zapravo glavni interes kao npr. Italija radi shoppinga poznatih robnih marki za kojima žude kineski turisti.

Interes za Hrvatsku kao novu destinaciju svakako postoji i to je vidljivo količinom susreta tijekom ove, a i drugih konferencija o turizmu na kojima već tradicionalno predstavljamo ljepote Hrvatske.

No kamen spoticanja je upravo direktan let koji npr. za Poljsku iz Shanghaija traje devet sati, a k tome uz multi entry Schengensku vizu mogu posjetiti sve zemlje uključujući i Hrvatsku.

Da bi se dostigli potrebni brojevi/ količina putnika, svakako je potrebna veća promocija Hrvatske, ali i volja turističkih agencija da participiraju u troškovima financiranja čarter leta ili zakupima većeg broja sjedala. Postoji i opcija da se uključe u direktno financiranje leta ugovorom s avio kompanijom.

Na kraju, za sada ostaje zaključak da naša strana treba napraviti iskorak i ponuditi spomenuti oblik sufinanciranja leta zainteresiranim kineskim partnerima te uložiti u što bolju promociju Hrvatske na kineskom tržištu.

Obzirom da smo do sada imali veliki broj dolazaka turista Koreje zahvaljujući jednom reality showu, vjerovatno svi računaju da će se takva slučajnost ponoviti i sa turistima iz NR Kine, što je nažalost vrlo malo vjerojatno.

Ostajemo i dalje ustrajni i pripremamo program s kineskim partnerima kako bismo premostili navedene probleme te smo u tom smislu i dogovorili partnerstvo sa kineskom kompanijom koja radi na projektu promocije Hrvatske i priprema investiciju u organizaciju čarter leta za Zadar. Naravno, let će biti usmjeren na turiste kineskog partnera koji će biti u većem dijelu i financijer troškova takvog projekta.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...