Slavonska pekara radi za hotele u Zadarskoj županiji, a u planu je širenje!

Prvih, i nadam se najtežih, godinu dana rada je iza nas i nadamo se da ćemo nakon porođajnih muka i s četiri puta povećanom proizvodnjom u novom prostoru otvoriti novo poglavlje u radu naše tvrtke, čiji će proizvodi biti plasirani diljem Hrvatske, izjavio je za Glas Slavonije u povodu prvog rođendana svoje tvrtke i preseljenja u nove poslovne prostore vlasnik Manne d.o.o. iz Donjeg Miholjca Josip Knežević.

Manna je jedna od rijetkih u Slavoniji i Baranji, ali i Hrvatskoj, koja je osmislila vlastiti brend smrznutih pekarskih proizvoda spremnih za pečenje odmah. Poslovanje obiteljske tvrtke Kneževića počelo je u prostorima Poduzetničkog inkubatora Osvit u Donjem Miholjcu na površini od 60 četvornih metara. U prvih šest mjeseci radilo se isključivo na planiranju poslovanja, izgledu proizvoda i pakiranja, marketingu te ostalim poslovnim planovima prije izlaska na tržište.

U 250 trgovina

Sredinom 2015. počeli su plasirati svoje proizvode, koji su se nakon dva mjeseca našli u više od 100 domaćih trgovina i nekim trgovačkim lancima. Budući da su nakon godinu dana našli mjesto u više od 250 trgovina, postojeći kapacitet za proizvodnju postao je premalen.

Početkom kolovoza smo uz pomoć pozajmice prijatelja koji živi izvan RH te vlastitih sredstava ušli u investiciju od gotovo 300.000 kuna. Preselili smo se u poslovni prostor od oko 350 četvornih metara te uložili u poboljšanje i novu opremu. Sada imamo hladnjaču koja može skladištiti gotovo 30 paleta smrznutih proizvoda, tzv. šoker-komoru koja smrzava 50 kilograma proizvoda za samo 30 minuta, te niz opreme i alata, pojašnjava Josip Knežević, naglašavajući da je s novom tvornicom kapacitet proizvodnje povećan čak četiri puta.

Time su ujedno neslužbeno počele i pripreme za turističku sezonu 2017. godine, u kojoj svoje proizvode planiraju ponuditi hotelima od Istre do Dubrovnika, ali i onima na kontinentu.

Osim ulaganja u novu opremu i novi poslovni prostor, tvrtka Manna, kojoj je u nabavi opreme prošle godine pomogla i Osječko-baranjska županija, radi i veliki zaokret u poslovanju te na tržište u roku od 30 dana izlazi s novim tzv. Premium proizvodima te novim izgledom pakiranja, ali i brendiranjem svojeg proizvoda, najavljuje Knežević, u čijoj je tvrtki trenutačno zaposleno 7 radnika.

Promjene navika

Njihov je primarni zadatak proizvodnja vlastitih proizvoda: kroasan prazan, kroasan sa šunkom, kroasan s čokoladom, mini gužvarice, mini štrudlice s višnjom, te proizvoda za HoReCa sektor po principu da hoteli sami kreiraju svoj proizvod koji će Manna raditi za njih. Na ovom planu Josip Knežević ističe da je trenutačno plasman ograničen na samo nekoliko hotela u Zadarskoj županiji, no očekuje da će nagodinu taj broj biti znatno veći. Sadašnji kapacitet Mannine proizvodnje iznosi i do 25 tona kroasana mjesečno.

Knežević ne poriče da je zajedno sa svojom obitelji prošao trnovit put do sadašnje pozicije tvrtke te da je uložio velika kreditna sredstva koja će tek trebati otplatiti, no naglašava da mu je prije svega bio cilj raditi i zarađivati u vlastitoj zemlji, u kojoj očekuje jedino razumijevanje za nimalo laku situaciju u kojoj se on i drugi domaći poduzetnici danas nalaze. Podsjeća i da su prošle godine ovi proizvodi nastali kao novitet, iako je zapravo riječ o domaćim proizvodima provjerene recepture “na način kako su ih nekad radile naše bake.” No, kako u nas još uvijek nema navike kupovanja ove vrste proizvoda, koji domaćicama umnogome štedi vrijeme, oni još traže put do domaćih stolova. Da u Manni vjeruju u promjenu navika slavonskih i hrvatskih domaćica pokazuje i to što u sljedećih pola godine planiraju porast proizvodnje za 50 posto.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...