U čemu je tajna popularnosti Snapchata?

Pet godina stara aplikacija dnevno ima 150 milijuna aktivnih korisnika, više nego Twitter, a za manje od godinu dana privukla je 40 milijuna novih. Broj korisnika impresivan je već sam po sebi, ali treba dodati i to da velik udio u njemu čine oni između 12 i 24 godine. Dovoljno da se počnu brinuti ne samo u Instagramu, već i u Facebooku, piše Tportal.hr.

S poslovne strane situacija izgleda dobro. Aplikacija je dosad privukla i više rundi ulaganja, prihodi joj rastu iz godine u godinu (iako možda ne brzinom koju investitori priželjkuju). U svibnju ove godine su prikupili 1,81 milijardu dolara, što je procijenjenu vrijednost tvrtke podiglo na 17,8 milijardi dolara. Šuška se i o javnoj inicijalnoj ponudi dionica koja bi je mogla podići i do 25 milijardi dolara.

Snapchat ne spava na lovorikama i stalno je u potrazi za novim značajkama i idejama koje će privući i zadržati korisnike. Tako su, recimo, nedavno promijenili ime i predstavili svoje prve naočale, kupili mobilnu tražilicu, osmislili oglase koji će vas moći prepoznati…

U čemu je tajna uspjeha? Zašto je Snapchat toliko popularan? Pitate li suosnivača i direktora Snapchata, 26-godišnjeg Evana Spiegela, u pitanju je spoj sveprisutnosti i svedostupnosti interneta, lakoće stvaranja i dijeljenja multimedijalnih sadržaja te kratkotrajnosti.

U eri osobnijeg računalstva, kako vrijeme u kojem živimo naziva Spiegel, granica između online i offline svijeta više nije važna. Naš se društveni život odvija u obje domene, a zahvaljujući sveprisutnosti interneta možemo odmah podijeliti online trenutak koji smo kamerom zabilježili offline.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...