Praktično, ali skupo

Zeleno svjetlo 35 milijuna kuna teškom projektu podvožnjaka ispod piste u Zemuniku!

Arhiva, ilustracija
Tamni način

Sa zatvorenom cestom preko rulne staze koja spaja stajanku i sletno-uzletnu pistu civilnog i vojnog aerodroma u Zemuniku Zemuničani se nikada nisu pomirili.

Ako ne može cesta preko aerodroma,tvrdili su, može cesta ispod aerodroma. I uspjeli u namjeri! Za 35 milijuna kuna država će im  izgraditi – podvožnjak ispod aerodroma.

Da je samo Zemunik u pitanju, nikada se to ne bi gradilo. Prvenstveno je to interes zračne luke i to je interes cijelog ovog našeg zadarskog zaleđa počevši od Obrovca, Pridrage, Smilčića, Benkovca, Stankovaca, Škabrnje i svih ostalih mjesta koja praktično već stoljećima prolaze tom cestom prema Zadru, kaže načelnik Zemunika Ivica Šarić.

Državna cesta u Zemuniku ranije je imala rampu koja je razdvajala i regulirala zračni i cestovni promet i po tome bila svjetski raritet. Ta se cesta zatvarala svaki put kada bi neki avion trebao sletjeti ili uzletjeti, no već šest i pol godina cesta je potpuno zatvorena.

Zemuničani zbog toga do Zadra idu okolno alternativnim cestama, uključujući i brzu cestu. Četiri kilometra duže. Ideju o podvožnjaku oni zato pozdravljaju bez obzira na njegovu visoku cijenu.

Općina Zemunik će platiti 70 tisuća kuna za projektnu dokumentaciju, a sve ostalo Hrvatske ceste ili državni proračun.

Ni vojska ni Zračna luka Zadar nisu se protivili projektu – jer i oni time dobivaju i drugu pristupnu cestu – ali su imali uvjete: podizanje dodatne sigurnosne ograde, izmještanje svih podzemnih instalacija i neometanje zračnog prometa, objašnjava glasnogovornica Hrvatskih cesta Tamara Pajić.

Uvjet Zračne luke Zadar je bio da ne dolazi do prekidanja zračnog prometa i u tu svrhu izgradit će se privremena rulna staza koja će omogućiti nesmetano odvijanje zračnog prometa, a isto tako i nesmetano izvođenje radova.

A izvođenje radova može započeti čim se na već raspisanom natječaju izabere izvođač radova.

Video prilog pogledajte na Vijest.hr

Ostavi komentar koristeći Facebook