Krenuo je izbor za Grand PRix, strukovne nagrade za komunikacijske projekte

Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ), je jedinstvena strukovna nagrada koji predstavlja priznanje stručnjacima za izvrsnost u osmišljavanju i provedbi komunikacijskih projekata u Republici Hrvatskoj.

HUOJ je 19. prosinca 2016. raspisao natječaj za 10. dodjelu nagrada Grand PRix. Natječaj je otvoren do 31. siječnja 2017.

Grand PRix je tijekom proteklih godina doživio brojne promjene koje su temeljene na: iskustvu i praksi članova žirija, potrebama prijavitelja i trendovima na tržištu. Inovativnost i razvoj Grand PRix-a rezultirao je u proteklih 6 godina značajnim povećanjem broja prijavljenih komunikacijskih projekata pa je posljednji natječaj (2016.) zabilježio rekordnu prijavu 61 projekta. Ove godine očekuje se još veći broj prijavljenih projekata.

Novosti ovogodišnjeg natječaja su nove kategorije, pa prijavitelji sada mogu aplicirati projekte u 13 kategorija:

  • Grand PRix za odnose s javnošću u tijelima državne vlasti Republike Hrvatske,
  • Grand PRix za odnose s javnošću u regionalnoj i lokalnoj samoupravi,
  • Grand PRix za odnose s javnošću u nevladinu sektoru,
  • Grand PRix za odnose s javnošću za velika trgovačka društva,
  • Grand PRix za odnose s javnošću za mala i srednja trgovačka društva,
  • Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje,
  • Grand PRix za unutrašnju komunikaciju,
  • Grand PRix za najbolju prilagodbu svjetske kampanje,
  • Grand PRix za političku komunikaciju,
  • Grand PRix za digitalnu komunikaciju,
  • Grand PRix za organizaciju događanja,
  • Grand PRix za komunikacijsku strategiju i
  • Grand PRix za sponzoriranu komunikaciju.

Žiri Grand PRix-a 2017. uz 13 nagrada u natjecateljskim kategorijama, dodjeljuje priznanja i u tri posebne kategorije: Komunikator godine, Grand PRix za doprinos struci i Šipak godine. Od 2016. dodjeljuje se priznanje za najuspješniju agenciju Grand PRix-a, agenciji čiji je zbroj prosječnih ocjena svih njihovih prijavljenih projekata u finalu najviši.

Žiri broji 15 članova koji su stručnjaci odnosa s javnošću u tvrtkama, agencijama, javnom i nevladinom sektoru te predstavnici znanosti, odnosno visokoškolskih ustanova na kojima se predaju kolegiji odnosa s javnošću.

Daria Mateljak, direktorica konzultantske kuće Hauska & Partner i dobitnica nagrade HUOJ-a za doprinos struci 2015. je predsjednica žirija za Grand PRix 2017., a zamjenik predsjednice je Krešimir Macan, generalni direktor u Manjguri.

Za članove žirija, ove su godine imenovani stručnjaci za odnose s javnošću u tvrtkama: Marina Burazer, direktorica Sektora korporativnih komunikacija INA-Industrija nafte, d.d., Martina Rizman Matić, direktorica Korporativnih komunikacija Vipneta, Davor Jakovac, voditelj internih komunikacija Hrvatske pošte, Dario Gabrić, direktor Ureda korporativnih komunikacija Erste&Steiermärkische Bank d.d. Imenovani stručnjaci iz agencija za odnose s javnošću su Dijana Vetturelli,  direktorica Vetturelli.o.o, Maja Gradišar Perotić, savjetnica u agenciji Media Val te Martina Pintarić, direktorica i partner u agenciji 404. Stručnjaci za odnose s javnošću iz javnog i nevladinog sektora su Vlatka Vučić Marasović, pomoćnica pročelnice u Uredu župana Zadarske županije i glasnogovornica Zadarske županije, Melita Pavlek, glavna tajnica Hrvatske zajednice županija, Krešimir Dabo,  ravnatelj Ansambla Lado, Ivana Rora, ravnateljica Domovinskog sjedišta Hrvatskog svjetskog kongresa u Zagrebu i Martina Mihordin, glasnogovornica Državnog odvjetništva Republike Hrvatske. Predstavnica znanosti, odnosno visokoškolskih ustanova na kojima se predaju odnosi s javnošću je Ksenija Žlof, voditeljica odnosa s javnošću Croatia Airlinesa koja se od 2012. godine bavi i nastavnom aktivnošću i na Medijskom sveučilištu u Varaždinu.

Sve detaljne informacije zainteresirani mogu pronaći na službenim mrežnim stranicama HUOJ-a: http://www.huoj.hr/index.php?opt=news&act=mlist&id=4325&lang=hr .

Muzej Iluzija
Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...