NASA laže, 16. veljače dogodit će se kataklizma – svi smo u opasnosti!

Društvene mreže pršte od podjela nove lude teorije o kataklizmi koja će se dogoditi 16. veljače. Sumanuto ili ne?

Svemirska agencija NASA je potkraj studenoga prošle godine objavila da je uočila neidentificirani objekt, nazvan 2016 WF9, koji se kreće prema Zemlji. Komet ili asteroid prošao je Marsovu orbitu, priopćila je NASA i objavila da će pored Zemlje proletjeti 25. veljače 2017.

Znanstvenici znaju da je objekt prilično velik – od 0,5 do kilometar u promjeru, da je jako taman i da reflektira velo malo svjetlosti koja padne na njegovu površinu. Po obliku nalikuje na komet, ali mu nedostaje karakteristični obak prašine i “rep” koji definiraju komet.

Iako NASA tvrdi da će neidentificirani objekt proći pored Zemlje na udaljenosti od oko 50 milijuna kilometara i da za planet ne predstavlja nikakvu opasnost, ubrzo su se, očekivano, pojavile teorije o smaku sveta.

Samoproglašeni stručnjak zna najbolje

Prvi je lavinu pokrenuo samoproglašeni ruski astronom Đomin Damir Zaharovič, koji tvrdi da NASA “laže” i da od listopada zna da će objekt WF9 udariti u Zemlju.

“Ako asteroid pogodi Zemlju, mogao bi uništiti cijele gradove ili izazvati megatsunami. Svi smo u opasnosti”, tvrdi Zaharovič.

Zaharovič se poziva na slavnu tezu o planetu Nibiru i kaže da ovo nebesko tijelo potječe upravo s nje. Samoproglašeni astronom tvrdi i da će asteroid udariti u Zemlju 16. veljače i izazvati kataklizmu.

Uzalud NASA demantira

NASA je demantirala njegove navode, osvrćući se i na teoriju o Nibiru, za koju kaže da je obična internetska prijevara.

Međutim, unatoč službenom osporavanju Zaharovičevih neutemeljenih tvrdnji, korisnici društvenih mreža, kako se bliži veljača, sve više dijele teoriju samoproglašenog astronoma o smaku svijeta.

Neki su se našalili pa su “najavljeni” smak svijeta doživjeli kao napokon dobru vijest, prenosi Net.