zimi su obroci siromašni nutrijentima

Top 7 namirnica za zimsku prehranu; Tamna čokolada, naranča…

Arhiva, ilustracija
Tamni način

Zbog vanjskih niskih temperatura skloni smo uljuljkati se u udobnost vlastitog doma i provoditi slobodno vrijeme ispred televizora ili računala. Manje se krećemo i skloniji smo povećanom konzumiranju hrane pa nerijetko dobijemo i par kilograma viška.
U zimskim mjesecima situacija je manje povoljnija, voće i povrće nam nisu nadohvat ruke. Naši obroci su često siromašniji vrijednim nutrijentima.
Upravo to može biti prijetnja zdravlju našeg organizma, njegovoj snazi i formi.
Evo u kojim ćete namirnicama pronaći najviše potrebnih nutrijenata.

Top 7 namirnica za zimsku prehranu

– naranče (vitamini A, C, folna kiselina, minerali kalcij, kalij, dijetalna vlakna)
– cjelovite žitarice (vitamini B1, B2, B6, D, minerali kalij, magnezij)
– batat (vitamini A, C, B5, B6, mangan)
– grah (odličan izvor proteina, dijetalnih vlakana, željeza, magnezija, vitamina B)
– tamna čokolada (antioksidansi, magnezij, kalcij, željezo, cink, mangan)
– bundeva i njezine sjemenke (vitamini A, C i E, željezo, mangan, kalcij, cink, zeaksantin)
– orašasto voće (bogato proteinima, dijetalnim vlaknima, zdravim mastima, kalcijem, željezom, vitaminom E, cinkom, magnezijem)

Ostavi komentar koristeći Facebook



 

Listen on Online Radio Box!

Svira(lo) na Anteni Zadar 97,2

Listen on Online Radio Box!

10 najemitiranijih na Anteni Zadar