Emisija koja promovira našu gastronomsku ponudu, a snimana je u Zadru i Ninu, prikazuje se u 90 zemalja svijeta

Putopis uključuje 20 epizoda visoke profesionalne produkcije, čiji je cilj prikazati najljepše i najzanimljivije lokacije, kao i bogatu turističku ponudu.
U više od 90 zemalja započelo je ponovno emitiranje gastronomskog putopisa Croatia’s Finest, koji promovira Hrvatsku kroz njenu turističku ponudu, najljepše lokacije, vrhunsku gastronomsku ponudu i bogatu kulturnu baštinu, izvijestili su u četvrtak iz vodstva projekta Croatia’s Finest.

Hrvatski gastronomski putopis na engleskom jeziku Croatia’s Finest ovaj je tjedan započeo s ponovnim prikazivanjem na National Geographic Channelu na azijskom tržištu odnosno u Kini, Japanu, Indiji, Maleziji, Saudijskoj Arabiji, Južnoj Koreji, Bahrainu, Ujedinjenim Arapskim Emiratima i drugim zemljama.

Putopis uključuje 20 epizoda visoke profesionalne produkcije, čiji je cilj prikazati najljepše i najzanimljivije lokacije, kao i bogatu turističku ponudu.  MasterChef Dhruv Baker prošle je godine u travnju posjetio Zadar, kada je na Pozdravu suncu s Petrom Gerić, chefom Zepter International-a i bivšom natjecateljicom hrvatskog MasterChefa, udružio snage kako bi pripremili nekoliko lokalnih zadarskih jela, uključujući i iški lopiž. Nakon Zadra, ova gastro avantura nastavila se i u Ninu gdje je g. Baker posjetio solanu, brončani kip Grgura Ninskog, kao i crkvu Sv. Križa, najmanju katedralu na svijetu, ispred koje je i- kuhao.

Ove, kao i sljedeće dvije godine, s više repriznih emitiranja, više od pola milijarde ljudi moći će upoznati Hrvatsku, njezinu bogatu kulturnu baštinu, prirodne ljepote, vrhunsku gastronomsku ponudu i vidjeti zašto je jedna od najboljih turističkih destinacija u kojoj se, među ostalim, njeguje i zdravstveni i nautički turizam. To će, kažu u Croatia’s Finestu, biti najveća promocija Hrvatske i hrvatskih proizvoda u svijetu do danas.

Putopis Croatia’s Finest do sada je putem National Geographic Channela emitiran 26 puta tjedno kroz deset tjedana, što je ukupno više od 130 sati promocije najboljeg od Hrvatske na cijelom azijskom tržištu, te više od 180 sati emitiranja u Velikoj Britaniji putem kanala Holiday & Cruise Channel.

“Izuzetno smo ponosni što je naš putopis svoju premijeru imao na National Geographic Channel-u te pritom bio među TOP 10 najgledanih emisija. Nakon dva mjeseca stanke, National Geographic Channel krenuo je s ponovnim emitiranjem putopisa što nije čest slučaj. To je ogroman uspjeh koji potvrđuje da je interes gledatelja za emisiju vrlo velik”, kaže izvršni producent putopisa Croatia’s Finest Tadija Kolovrat.

Osim na azijskom i britanskom tržištu, Croatia’s Finest uskoro će se početi emitirati na cijelom ruskom govornom području, a u završnici su i pregovori za emitiranje putopisa u više od 15 europskih zemalja te na američkom i brazilskom tržištu.

Autor putopisa je Alen Nemet, režiju potpisuje Deni Husta, dok je producent Edvard Hudi.

Croatia’s Finest prvi je veliki hrvatski gastronomski putopis na engleskom jeziku sniman na području cijele Hrvatske, čija je zvijezda britanski MasterChef Dhruv Baker. U svakoj epizodi, koja traje 30 minuta, Baker se upoznaje s lokalnom sredinom, kulturom, poviješću te kuha na otvorenom jela od lokalnih namirnica inspiriran autohtonim hrvatskim jelima koje kuša na svakoj lokaciji koju posjećuje, piše Poslovni hr.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...