Poskupljenja se nastavljaju; Ovog ljeta cijenama ćemo iznenaditi domaće i strane turiste

U hotelima su u tijeku ranije rezervacije koji će trajati do kraja ožujka, a smještaj će ove sezone biti skuplji.

“Ove godine ćemo povećati cijene viših kategorija soba i luksuznih apartmana. Moram reći da su naše cijene dinamične te se mijenjaju s obzirom na potražnju”, kaže Kristina Rogaljska, menadžerica prodaje u hotelskoj kući.

Jer potražnja je tijekom udarnih srpnja i kolovoza daleko veća od ponude. Naročito hotela visoke kvalitete.

“Sigurno da imamo sad još jedno 30 do 40 posto kapaciteta više, da bi sigurno bili i oni popunjeni”, kaže Gari Cappelli, ministar turizma.

Dio hotelijera je dodatno ulagao i poboljšao, pa stoga i poskupio uslugu. U srcu sezone cijene bi u razvikanijim odredištima, prema najavama, mogle skočiti i za 50 posto. U hotelu s 5 zvjezdica u kojem je tjedan dana smještaja u špici lanjske sezone stajao pet tisuća kuna, ove bi se godine moglo tražiti i do sedam i pol tisuća kuna. Gostiju koji su to spremni platiti Hrvatska ima, ali u srcu sezone nema dovoljno kvalitetnog smještaja koji će zadovoljiti njihove kriterije.

“Sigurno da tržište reagira za visoko kvalitetnim hotelima i spremno je ponuditi i veće cijene”, kaže Šime Klarić iz Udruge obiteljskih i malih hotela.

Hrvatska ima 1091 hotel sa 167 tisuća ležajeva. U pred i posezoni, čini se, previše, a u špici sezone premalo, što diktira i cijenu hotelskih usluga. Novim poskupljenjima očito ćemo se s konkurencijom izjednačiti, a tko će opstati, presudit će zakon turističkog tržišta, koji svaku pogrešku dvostruko naplati, donosi Dnevnik.hr.

Najave bukinga za predstojeću sezonu su vrlo dobre, pogotovo za one udarne tjedne. Putem ranih rezervacija u ovom prvom dijelu godine mnogi su hoteli uspjeli napuniti i do 60 posto svojih soba. Hrvatska se u zadnje vrijeme mnogima nametnula kao izbor broj jedan, kao elitna destinacija upravo zbog blizine europskom tržištu, ali i zbog stupnja sigurnosti.

I u ova prva dva zimska mjeseca bilježimo 20 posto više turista nego u istom razdoblju prošle godine. Dobre su nam najave stigle i s nedavno održanog turističkog sajma u Münchenu uz poruku da nam za ponudu u turizmu nisu dovoljni samo sunce i more već moramo osmisliti i niz dodatnih sadržaja, naročito tijekom pred i posezone.

Hrvatska će svoju priliku tražiti i tijekom idućih dana na jednom od najvećih svjetskih turističkih sajmova, onom u Berlinu, koji nam je vrlo važan jer su nam upravo Nijemci najbrojniji gosti.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...