Tko o čemu, Kalmeta o autocestama: “Bilo je ili povećati cijenu cestarina ili dati autoceste u koncesiju strancima”

Božidar Kalmeta gostovao je u Dnevniku u 18 i komentirao kampanju HDZ-a za predstojeće lokalne izbore, kao i poskupljenje cestarina za autoceste, piše N1.

Nema nikakvih noviteta, završena je sjednica Nacionalnog odbora i Predsjedništva, svi kandidati za župane i gradonačelnike su definirani i sve je doneseno jednoglasno, rekao je Kalmeta.

Objasnio je svoje motive za odustanak od ponovne kandidature za gradonačelnika Zadra.

Motiv je vrlo jednostavan, svi su se, a posebice opozicija u Zadru, pripremali za paljbu po meni, po pravnoj situacij u kojoj jesam, ne bi bio problem u Zadru, ali bi se to koristilo da se napada HDZ i vodstvo stranke. Ja sam 15 godina bio gradonačelnik, 8 godina ministar, vrijeme je da netko drugi dođe, nisam htio biti teret stranci i donio sam odluku da se ne kandidiram ovaj put za gradonačelnika Zadra. Imamo novog kandidata, Branko Dukić, ugledni liječnik, šef odjela ginekologije, čovjek humanitarac, rekao je Kalmeta.

Komentirao je i izbor Drage Prgometa za kandidata za gradonačelnika Grada Zagreba. Ne zamjera mu, kaže, što je u godinu dana promijenio tri stranke. “Drago Prgomet bio je prisiljen promijeniti stranke. Nije to bila njegova volja niti je on to htio. Takvi su bili odnosi oko njega, nije to njemu nikakav minus. Odličan kandidat, jednoglasno podržan i siguran sam da će napraviti odličan rezultat”, rekao je Kalmeta.

Smatra da se Prgomet u Zagrebu ne treba bojati kandidature Brune Esih, ali niti drugih kandidata.

Mislim da se on nema koga bojati. On je renomirani čovjek, ugledan na svom poslu, bez mrlje i bez mane, tako da mislim da je vrlo ozbiljan kandidat i osobno sam, kao član HDZ-a, zadovoljan izborom, kazao je Kalmeta.

HDZ-ovac je komentirao i povećanje cijena cestarina na autocestama.

Neće se gospodarstvu povećati cestarine, samo osobnim vozilima za ne puno – pet posto. Druga je opcija bila dati autoceste u koncesiju strancima, a to bi bilo loše. Autoceste su blago, treba izdržati koju godinu dok se vrhovi kredita ne otplate i tada će te ceste nositi samo prihod. O tome što su već sad donijele ne treba govoriti. Radi se o neznatnom povećanju cijena, izjednačava se cestarina na A1 s cestarinom na autocesti prema Rijeci i još uvijek je manja nego od koncesionara. Nadam se da će građani razumjeti, jer drugog rješenja nema. To bogatstvo ostaje naše, a poskupljenje je samo 5 posto, rekao je Kalmeta.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...