Ne možete kupiti bon za mobitel? Krivac za to nisu dućani i kiosci, već Todorićev Tisak!?

Korisnici mobilnih usluga baziranih na unaprijed plaćenoj usluzi (pre-paid) ovih su se dana našli u panici zbog nemogućnosti nadoplate računa, i to za sve pre-paid usluge na tržištu (Vipme, tomato, Simpa, BonBon).

Ne, nije problem s tehničke strane niti je problem do davatelja usluga, konkretnije – mobilnih operatora, već je problem u sustavu Trilix kojim upravlja Todorićev Tisak, a koji je zadužen za elektronsku distribuciju i prodaju bonova.

Dakle, kako Todorićev Agrokor upravlja i distribucijom bonova na svim privatnim mjestima, od trgovina, dućana pa i do Tiskovih kioska, zbog zaštite vlastitih interesa operatori su se odlučili onemogućiti prodaju bonova ovim kanalima.

Istina, bonovi za mobitele i dalje su dostupni putem banaka – na bankomatima ili online, te putem internetskih trgovina pojedinih operatora, ali i putem sustava Hrvatske pošte.

– Ispričavamo se ukoliko bonove ne možeš pronaći na uobičajenom prodajnom mjestu gdje očekujemo da će ponovo biti dostupni tijekom ovog tjedna, stoji na stranicama Hrvatskog telekoma.

Nešto je slično i Vipnet komunicirao svojim korisnicima putem Facebooka, pa se čeka razrješavanje cijele Agrokorove situacije, koja je, evidentno, utjecala na sve u zemlji, barem kada je riječ o mobilnim korisnicima bonova.

Zanimljivo je kako će i iz ove situacije, unatoč nepraktičnosti, korisnici profitirati jer je većina operatora problemu doskočila s dodatnim megabajtima i minutama za bonove kupljene putem njihovih internetskih trgovina.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...