“Turizam nije dovoljno brendiran, a kultura nam je tek poluproizvod”

Koalicija SDP-HNS-HSS predstavila je dio svog Izbornog programa „Zadarski turizam“ i „Zadar – grad kulture“, o kojima su govorili kandidatkinja za gradonačelnicu Zadra Sabina Glasovac te kandidatkinja i kandidat s liste za Gradsko vijeće Grada Zadra, Silvijana Dražović (HNS) i Daniel Radeta (SDP).

Silvijana Dražović zadarsku kulturu ocjenjuje kao zarobljenu u prošlosti i veoma statičnu.

Ne pokazuje znakove početka brendiranja, nema viziju, ne vode je stručni ljudi po principu izvrsnosti, ne uključuje stanovništvo i uvijek nalikuje poluproizvodu, poručila je Dražović i istaknula kako bi edukacija, suradnja, dobar kulturni proizvod, investicije u programe, disperzivna kulturna ponuda i brediranje sve to riješili.

Usko uz brendiranje kulture veže se i brendiranje turizma za koje Dražović iznosi viziju koja obuhvaća 3 ljetna kina, 20 galerija s atelijerima, 20 mini muzeja, dvorišnu poeziju, grad kao prodajni Mol dufuzni hotel, gastro i eno brendiranje, Centar za kulturni turizam, nove okuse Street Fooda, vapore za prijevoz turista 24/7 s vodičima i ostale oblike korištenja brojnih zadarskih potencijala.

Daniel Radeta istaknuo je kako od prihoda turizma ovisi većina građana pa samim time i njihova kvaliteta života.

Turističku ponudu je nužno unaprijediti i stimulirati te odabrati model koji će osigurati poticaj domaćim ljudima, koji nemaju krupni kapital, ali imaju znanje i volju da ulažu u turizam i od njega žive. Ozbiljno ćemo pristupiti brendiranju Zadra i njegovih otoka raznim manifestacijama i festivalima u svrhu promidžbe Zadra i zadarske regije kao idealne destinacije za aktivni odmor. Ključ brendiranja destinacije bio bi objedinjavanje, odnosno klaster sveukupne turističke ponude Zadra te njegova promidžba putem digitalnog marketinga, poručio je Radeta.

Sabina Glasovac kao najvažniji plan za razvoj i uzlet zadarskog turizma i kulture ističe ljudski potencijal. Ne smije se više dogoditi da turističke i kulturne institucije vode političari ili ljudi koji su ih dobili u političku dotu.

Kroz poštene javne natječaje pružit ćemo šansu najboljima, najsposobnijima, stručnim ljudima s energijom i idejama. Takvi ljudi moraju voditi zadarski turizam i kulturu te raditi i djelovati zajedno s građankama i građanima Zadra. Kroz Centar kompetencija u turizmu moramo obučiti domaći kadar, djelatnike u turizmu i iznajmljivače da mogu odgovoriti modernim trendovima u turizmu. S druge strane, strateškim i promišljenim razvojem novih sadržaja moramo turistima ponuditi razlog da u Zadru, nakon što ih privučemo, ostanu duže od nekoliko dana, poručila je Glasovac.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...