Slavonci se bune: “Iznajmili smo apartman, a mira nemamo – gradilišta rade danju i noću!”

Buđenje zvukom bušilice s obližnjeg gradilišta svako jutro u 6, a san debelo iza ponoći, tek kada se uspije ignorirati buka ispod prozora! – opisuje Osječanka svoj “miran” odmor u predsezoni koji se pretvorio u pakao. Sve zbog činjenice da je za ljetovanje iznajmila i unaprijed platila smještaj, a da o njemu nije prikupila dovoljno informacija, piše Glas Slavonije.

Rizik je to u koji se zbog uštede građani sve češće upuštaju. Oglasi na internetu često zvuče primamljivo zbog povoljne cijene i lokacije koju oglašivači navode kao idealnu za različite vrste provoda. “Apartman samo deset minuta hoda od gradske plaže”, “ove godine renovirane sobe”, “sobe s pogledom na more” i “u cijenu noćenja uračunat doručak” samo su neke od prednosti koje se često navode u oglasima. No, nerijetko se događa da one koji takvim oglasima povjeruju dočeka posve drukčija slika. Ili pak ono što su očekivali, ali uz dodatne “bonuse”.

– Ne mogu reći da su me prevarili. Pogled s terase iz sobe koju sam iznajmila bio je divan, plaža udaljena jedva dvadeset metara. Ali, kod oglašavanja nisu spominjali da su sve sobe povrh restorana koji ima radno vrijeme do ponoći, kao i da su u ovome mjestu dopušteni građevinski radovi čak i krajem lipnja – objašnjava naša sugovornica s početka priče.

Kako doznajemo iz udruge “Potrošački forum”, riječ je o klasičnom primjeru što se može dogoditi kada se ljetuje kod neprovjerenih privatnih iznajmljivača. Savjetuju, sve dogovore s iznajmljivačem ili agencijom treba obavljati pisanim putem, nikako samo usmeno, te čuvati pisani trag o dogovoru. Prije konačne odluke o iznajmljivanju najbolje je pak potražiti iskustva drugih korisnika s tim smještajem.

– Važno je informirati se pisanim putem o točnoj adresi smještaja i udaljenosti od mora. Potom preporučamo da se ista adresa provjeri na Google Mapsima i StreetViewu, kako bi se vidio izgled kuće, udaljenost od mora i slično. Zatim treba zatražiti slike kuće, točno određene sobe ili apartmana koji se iznajmljuje, posebice kupaonice i kuhinje, kako bi se provjerilo u kakvom su stanju. Valja zatražiti i sve informacije o uslugama i karakteristikama unutar samog smještaja. Primjerice ručnicima, posteljini, klima-uređaju, dostupnosti interneta ili krevetića za dijete. Ako se putuje osobnim automobilom, treba zatražiti i informacije o opcijama i cijeni parkiranja. Pisanim putem treba dogovoriti datum i vrijeme dolaska i odlaska, cijenu, sve dodatne naknade – objašnjava Dunja Mak iz “Potrošačkog foruma”.

Više pročitajte na Glasu Slavonije.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...