Konzum: “Crvljivo meso najvjerojatnije nije kupljeno kod nas”

O slučaju crvi u pečenom mesu iz njihovog dućana, sada su se oglasili i iz Konzuma za Index.hr

“Odmah po primitku reklamacije na zidu našeg Facebook profila poduzeli smo sve potrebne radnje kako bismo istražili kako je i da li je moguće da dođe do navedene situacije, ali i provjerili istinitost same pritužbe. Sustav internih procedura u Konzumu propisuje prodaju isključivo dnevno svježe ispečenih pilića te njihov otpis ako se u vitrini zadrže dulje od 4 sata. Svi ostali procesi zaprimanja, termičke obrade i izlaganja jela u Konzumovom gastro odjelu usklađeni su s HACCP sustavom”, pišu.

“Nakon detaljnog pregleda ulaza i izlaza robe iz prodavaonice, provjere sve potrebne opreme te detaljnog ispitivanja procesa nisu utvrđena nikakva odstupanja i smatramo da postoji opravdana sumnja u istinitost ovog događaja. Voljeli bismo dobiti detaljnije informacije i od strane kupca, pa ga ovim putem molimo da nam dostavi svoj kontakt broj. Naime, reklamaciju je podnijela osoba koja nije bila kupac navedenog proizvoda, a koja je nakon podnošenja reklamacije zaključala svoj profil na Facebooku te nismo u mogućnosti ju kontaktirati, kao niti kupca proizvoda”, stoji u priopćenju koje su poslali iz Konzuma.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...