Razgovarali smo s izlagačima povodom dolaska ‘Broda kulture i gastronomije’ i doznali neke zanimljive stvari

“Brod kulture i gastronomije” svojim programom oduševio je Zadrane i njihove goste. Za sve koji se tu večer nisu mogli naći na zadarskoj rivi predstavljamo izlagače i njihove proizvode.

U pratećem programu predstavljanja hrvatske gastronomije mogli su se degustirati svježe tjestenine „Aurelia“, poznata maslinova ulja Poljoprivredne zadruge Postira, zadarski tartufi Matak, proizvodi tvrtke Volim ljuto, voćne rakije Šimić, craft piva pivovare Zeppelin, zdrave grickalice tvrtke EuroCompany te brojni proizvodi hrvatskih OPG-ova poput medova, džemova, sokova, zimnice, raznih namaza i drugih. Gastro event je prodajnog karaktera, uz slobodnu degustaciju.

Poljoprivredna zadruga Postira s otoka Brača ima 80 zadrugara i 12 stalno zaposlenih. U Zadru su predstavili paletu svojih ekstra djevičanskih maslinovih ulja od različitih sorata i EDMU sa začinima od origana, čilija, češnjaka, ružmarina i češnjaka te sa začinom od limuna.

– Posjetitelji su oduševljeni ekstra djevičanskim maslinovim uljima pogotovo im se sviđa varijanta sa začinima.  Rado degustiraju i iskazuju zadovoljstvom kvalitetom bračkog ulja, koji nosi oznaku Hrvatski otočni proizvod. Uz Zadrane dosta su prisutni Nijemci, Japanci, Koreanci, Nizozemci i Slovenci, kazala nam je Ivana Međimorec, promotor PZ Postira.

Destilerija Šimić iz Požege bavi se proizvodnjom 100% voćnih rakija. Osnovana je 1993. godine i obuhvaća površinu od 17 hektara nasada šljiva i kruška. Sve je ekološki uzgoj. Zaštitni znak je voćna rakija Viljamovka. U nizu nagrada jedna od je i zlato sa ISCR-a, međunarodnog natjecanja žestokih alkoholnih pića. Viljamovka je 100 % voćna što znači da ne sadrži bojila, šećer i dodatnu umjetnu aromu te nosi znak izvorno hrvatsko. U asortimanu destilerije Šimić je i šljivovica, koja je odležala u bariku, te ima posebnu zlatnu boju i aromu. Od kooperanata kupuju sirovinu od kojih proizvode trešnjevaču koja je jako rijetka na tržištu. U paleti proizvoda se još nalazi jabukovača.

– Ljubitelji voćnih rakija reagiraju jako pozitivno s obzirom na to da se radi o vrhunskom, nagrađivanom proizvodu što je potrebno tržištu odnosno Hrvatskoj. Našem izlagačkom mjestu za upite prilaze mnogi neovisno o dobnoj skupini, s interesom za kvalitetne proizvode. Turisti više prilaze s pitanjima ali i domaći svijet također prepoznaje kvalitetu. U Trogiru i Pirovcu o našim proizvodima najviše su se raspitivali i kupovali Skandinavci i Nizozemci, na Postirama Amerikanci a Nijemci najviše u Zadru, rekla nam je Mateja Šimić, zaposlenica destilerije Šimić.

Tvrtka EuroCompany je specijalizirana za uvoz, preradu, pakiranje i veleprodaju kvalitetnih prehrambenih proizvoda iz kategorije orašastih plodova, sjemenki, žitarica i mahunarki te suhog i egzotičnog suhog voća. Tvrtka je posebno fokusirana na kvalitetu svojih proizvod. U prolog tome idu činjenice da raspolaže high tech proizvodnim pogonom, vlastitim laboratorijem za kontrolu kvalitete unutar tvornice. Tvrtka EuroCompany također raspolaže i s četiri certifikata koji dokazuju koliku važnost tvrtka pridaje kvaliteti svojih proizvoda, poput ISO 9001, HACCP, BRC i EFES.

– Vezano za brend je bitno kazati da živimo u vremenu koje zahtjeva veliku pažnju kada govorimo o kvaliteti prehrane. Naš asortiman sadrži artikle koji spadaju u red najkvalitetnijih prehrambenih proizvoda. Poanta priče je činjenica da je hrana naše gorivo i utječe na naše psiho – fizičko stanje. Mi se prvenstveno obraćamo proizvođačima koji se žele osjećati sigurno i zdravo, koji su svjesni značaja prehrane u njihovom svakodnevnom životu i koji svojom prehranom nastoje utjecati na svoje psiho – fizičko stanje. Iz navedenog proizlazi slogan brenda tvrtke EuroCompany – ,,Jedi kvalitetnije, živi sretnije”, naglasio je Željko Popović, voditelj marketinga EuroCompany.

Daniel Babić iz Bjelovara s partnerima je osnivač pivovare Zeppelin, koju su otvorili prije nekoliko mjeseci. Počeli su upravo s promocijom gostujući sa ,,Brodom kulture i gastronomije” po Dalmaciji.

– Spustili smo naša piva sa Zeppelina na ,,Brod kulture i gastronomije”. Našim pivima odlučili smo imena dati po životinjama. Hrvatsko kraft pivo, Flamingo, American Amber Ale balansiran je između gorčine američkih hmeljeva i slatkoće četiri vrste slada. Istančanih voćnih aroma i okusa. Merkat, Golden Ale svijetlo je i osvježavajuće pivo, čistog i punog okusa, blage sladne arome i ugodne hmeljne gorčine. Odlučio sam se na proizvodnju jer sam htio hobi pretvoriti u posao i drago mi je da sam to realizirao, naveo je Daniel Babić.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...