Chrome donosi novost koja nam se jako sviđa; Nametljive reklame postat će prošlost!

Google se odlučio pozabaviti problemom napornih internetskih stranica koje bez dozvole korisnika prilikom posjete automatski pokreću često nametljiv video sadržaj.

Korisnici Googleova Chrome internetskog preglednika bi od siječnja iduće godine mogli dobiti opciju koja će im omogućiti da lakše prebrode taj problem, a da istodobno oglašivači koji ovise o profitu od tog video sadržaja ne budu na gubitku.

Dakle, umjesto potpunog blokiranja pokretanja takvog video sadržaja on će se i dalje automatski izvoditi, ali bez zvuka koji bi omeo korisnikovu pozornost. Na taj način bi se uklonile nezgodne situacije u kojima korisnici nakon automatskog pokretanja video sadržaja s nametljivim, iritirajućim i često glasnim zvučnim zapisom mahnito traže kartice (tabove) u kojima je takav sadržaj pokrenut, piše Bug.

Postoji još jedan koncept, a developeri koji stoje iza Chromea nastoje ga primijeniti na rješavanje ovog problema. Ideja je implementirati mogućnost da se automatski pokreće isključivo video sadržaj koji bi korisnika mogao zanimati ako je korisnik “pokazao interes za sam sadržaj videa”.

To se specifično odnosi na situacije u kojima je korisnik na takvim stranicama u prošlosti već gledao određeni video sadržaj ili je u trenutku automatskog pokretanja videa tapkao prstima ili kliknuo mišem negdje na otvorenoj stranici (ovisno radi li se o Chromeu za mobilne uređaje ili desktop računala). Sve spomenuto trebalo bi biti implementirano u Chrome 64 verziju preglednika koja stiže u siječnju iduće godine.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...