Hrvatska vina predstavljena u središtu Beča

U prvih pola godine udvostručen izvoz domaćih vina u Austriju: “Probili smo se na jako zahtjevnom tržištu”

Arhiva/ZARAPIX

PredNa poznatom bečkom trgu Am Hof svoja vina predstavlja 12 hrvatskih vinarija, okupljenih pod brendom Vina Croatia – vina mosaica u organizaciji Udruženja vinarstva HGK.

– Željeli smo podsjetiti Austrijance na okuse Hrvatske sada, u posezoni, dok su im dojmovi s ljetovanja na našoj obali još svježi, poručiti im da iste proizvodi koje su konzumirali u Hrvatskoj mogu kupiti i kod kuće, rekao je Nikola Drmić iz vinarije Krauthaker, jedan od izlagača u Beču gdje je u tijeku četverodnevna promocija vina. Uz tu vinariju, od 21. do 24. rujna Svoja vina i hranu promoviraju Badel 1862, Degrassi, Dvanajščak, Kozol, Feravino, Iločki podrumi, Kozlović, Kutjevo, PP Orahovica, Zigante, Zlatan otok, PZ Vrbnik, Delikroat i Aura Delikatessen.

Cilj manifestacije nije samo jačanje imidža hrvatskih vina i vinarija nego cjelokupnog imidža Hrvatske u ovo vrijeme prije i poslije sezone na najvažnijim hrvatskim emitivnim turističkim tržištima, među kojima je Austrija vinarima osobito važna.

– Poznato je da je Hrvatska Austrijancima najpopularnija turistička destinacija. Austrijanci su zaljubljeni u hrvatsku obalu i otoke, ali Hrvatska nije samo zemlja koja se može pohvaliti prekrasnom prirodom, već i vrhunskom kuhinjom i prvoklasnim vinima, rekla je Tatjana Mrvoš iz Veleposlanstva RH u Beču.

– Austrija je blisko, značajno, ali prije svega zahtjevno tržište. Ako naša vina budu prepoznata među Austrijancima, koji su veliki poznavatelji vina, to će nam zasigurno osigurati probitak i na šire tržište. Nadamo se uspješnom nastavku projekta. Vizija nam je da hrvatska vina promoviramo u svim europskim metropolama, rekao je tajnik Udruženja vinarstva HGK Igor Barbarić.

– Objeručke smo prihvatili ovakvu vrstu promocije. Velika je stvar što se predstavljamo zajedno radi lakšeg probitka na zahtjevna tržišta. Zanimljivo je doći na turistički emitivna tržišta jer vas potrošači prepoznaju. Neki su naši redoviti turisti te su imali priliku piti naša vina. Zanimljivo je i gledati reakcije Austrijanaca o sličnostima i različitostima s njihovim vinima jer su im naše sorte poznate, rekao je izlagač Igor Hruška iz PP Orahovica.

Izvoz vina na austrijsko tržište bilježi porast. U prvih pet mjeseci izvezli smo 718 i pol tisuća litara vina, što je više nego u cijeloj 2016. godini kada smo u Austriju izvezli ukupno 675 tisuća litara.

– Ovo su rezultati postignuti zahvaljujući proteklim dvjema dobrim godinama berbe, ali i nizu marketinških aktivnosti na tržištima EU putem Udruženja vinara HGK pod brendom Vina croatia – vina mosaica. U nastavku očekujemo daljnji rast i plasiranje hrvatskih vina, ne samo na austrijsko nego i na EU tržište, upravo zahvaljujući konstantnoj kvaliteti hrvatskih vina. Ova manifestacija jedna je u nizu poluga za povećanje promocije i prepoznatljivosti hrvatskih vina, rekao je predsjednik HGK Luka Burilović koji je došao u Beč dati podršku domaćim vinarima.

Uz predstavljanje na trgu Am Hof, u bečkom restoranu Graben 30 održalo se i stručno vođeno kušanje vina (Masterclass) za vinske stručnjake.

Ostavi komentar koristeći Facebook



 

Listen on Online Radio Box!

Svira(lo) na Anteni Zadar 97,2

Listen on Online Radio Box!

10 najemitiranijih na Anteni Zadar