Agrokor vrijedi 13 milijardi kuna manje nego što je Todorić tvrdio

Konačno je objavljeno kako su točno poslovale Agrokorove firme. Ante Ramljak novinarima je otkrio poslovanje devet Agrokorovih kompanija. No, tek se čeka objava poslovanja Agrokora dd, i tek tada će biti jasno koliko je Todorić krivo prikazivao financijska izvješća, donosi Index.

Od danas objavljenih podataka, najviše je muljanja bilo s izvješćima Konzuma. U 2015. godini je Konzum prikazao dobit od 235 milijuna kuna, ali stvarni rezultat  je gubitak od  milijardu i 400 milijuna kuna. Ante Ramljak ključnom je opisao brojku od 10 milijardi kuna koja se odnosi na Konzum i Tisak, odnosno ukupno 13 milijardi kuna. Naime, Agrokorove kompanije vrijede  ukupno 13 milijardi kuna manje nego što je Todorić tvrdio.

U Konzumu se najviše muljalo

Konzum je u prošloj godini poslovao s gubitkom od 1,85 milijardi kuna, dok su poslovni prihodi najvećeg hrvatskog maloprodajnog lanca iznosili 10,5 milijardi kuna, što je oko 100 milijuna više nego godinu dana prije, pokazalo je u četvrtak objavljeno revizorsko izvješće.

Ukupni rezultat Konzuma je negativan, ali to ne znači da je Konzum operativno loše poslovao, istaknuo je izvanredni povjerenik u Agrokoru Ante Ramljak tijekom prezentacije revidiranih financijskih izvješća pojedinih kompanija u Agrokoru, dodavši da ne treba stvarati dodatnu nervozu kod zaposlenika.

Prema izvješću, koje je sastavio PricewaterhosuseCoopers (PwC), prihodi i dobit Konzuma iz 2015. godine prepravljeni su zbog, kako se objašnjava, iskazivanja neevidentiranih troškova koji se odnose na tu godinu.

Tako je, prema revidiranom izvješću, u 2015. godini kompanija zabilježila gubitak od 1,4 milijarde kuna, dok je svojedobno bilo objavljeno da je taj trgovački lanac poslovao s dobiti od 235 milijuna kuna.

Prihodi Konzuma iznosili su, pak, u 2015. godini 10,44 milijarde kuna, dok je svojedobno objavljeno da su iznosili 14,6 milijardi kuna.

Poslovni rashodi Konzuma iznosili su, pak, lani 11,6 milijardi, a u godini prije 10,7 milijardi kuna. To su, naime, prepravljeni rashodi za 2015. godinu, dok je svojedobno objavljeno da su 2015. godini poslovni rashodi iznosili 14,1 milijardu kuna.

Najveći ispravak vrijednosti kod Konzuma je kod vrijednosti udjela i poslovanja Idee u Srbiji, koja je 2014. prepuštena bez naknade Mercatoru, a još se uvijek ta vrijednost, viša od 3 milijarde kuna, vodi u knjigama kod Konzuma, kazao je Ramljak.

Istaknuo je i da je kod Konzuma kapital u 2016. bio negativan 7,416 milijardi kuna.

Više pročitajte na Indexu.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...