Spot HTZ-a i ljepote Hrvatske u sedam dana vidjelo 5 milijuna ljudi

Novi promotivni spot Hrvatske turističke zajednice (HTZ), koji je premijerno prikazan 7. studenoga u sklopu nastupa na turističkom sajmu WTM u Londonu, tijekom prvih sedam dana je na društvenim mrežama ostvario odlične rezultate.
Tako je u navedenom periodu samo na društvenoj mreži Facebook ostvaren doseg od 3.5 milijuna ljudi, dok je na društvenoj mreži Instagram ostvaren doseg od 1.6 milijuna ljudi. Na službenom You Tube kanalu HTZ-a promotivni spot pregledan je oko 160 tisuća puta. Kada se zbroje ostvareni rezultati dolazimo do brojke od 5 milijuna ljudi u dosegu (reach).

S odličnim rezultatima zadovoljan je i direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić, koji naglašava da su ukupni efekti još i veći jer ova statistika ne sadrži rezultate objava i postova iz drugih izvora. „Ove brojke predstavljaju rezultate koje su postigle samo objave na profilima Hrvatske turističke zajednice. Aktivno pratimo i druge objave, posebice naših glavnih aktera iz promotivnog spota, a koje su također ostvarile odlične rezultate. Dodatno nas veseli i vrlo velik broj pozitivnih komentara na stranim tržištima, a na kojima je promotivni spot najgledaniji na tržištu Njemačke, Ujedinjene Kraljevine, SAD-a, Češke i Austrije“, zaključio je direktor Staničić.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...