mali mišo kovač

Nastupi Zadranina Gabrijela Čačića na Supertalent YouTube kanalu imaju više od 1,5 milijuna prikaza

Arhiva AZD/Ilustracija

Da je Supertalent globalni hit koji ne prestaje oduševljavati gledatelje dokazala je i netom završena peta sezona Supertalenta, koju je u prosjeku gledalo više od 835 tisuća gledatelja te se ponosno uzdignula na vrh ljestvice kao najgledanija sezona do sada.

Uz fenomenalne nastupe, finalna emisija Supertalenta do samoga kraja držala je gledatelje u neizvjesnosti, a titulu petog hrvatskog supertalenta i novčanu nagradu od 200 tisuća kuna osvojili su plesni partneri Emil i Mateja, koji su od audicijskog nastupa dobivali same pohvale i ovacije publike. Najgledanija epizoda bila je emitirana 22.listopada 2017., a pratilo ju je više od milijun gledatelja. Uz posljednju emisiju Supertalenta bilo je oko 780 tisuća gledatelja i emisija je ostvarila udio u gledanosti od 49,2 posto, odnosno svaki drugi gledatelj pred malim ekranima dočekao je pobjednike pete sezone showa!

Osim izvrsne gledanosti, sjajne rezultate ostvarile su i društvene mreže Nove TV. Facebook stranica Supertalenta broji više od 107 tisuća fanova što je gotovo 50 tisuća više nego na početku sezone. Facebook stranica Supertalenta u finalnom tjednu dosegnula je više od 2.600.000 ljudi koji su napravili 477 tisuća likeova, reakcija, komentara i shareova. Najpopularniji video na Facebooku je audicijski nastup Daniela Dizdara s dosegom većim od 2.800.000, kojeg je lajkalo čak 25 tisuća ljudi!

Instagram profil Supertalenta ima 28 tisuća pratitelja što je 155 posto više nego na početku sezone. Samo u posljednjih tjedan dana, objave na Instagramu su korisnicima prikazane više od milijun puta, a Instagram Story je u finalnoj emisiji pogledan preko 300 tisuća puta.

S preko 70 tisuća pretplatnika, YouTube kanal Supertalenta je narastao za 1847.16 posto u  odnosu na prošlu sezonu. Samo tijekom ove sezone pogledano je više od 54.600.000 minuta videa na Supertalent YouTube kanalu što preračunato u godine ispada više od 103 godine i 327 dana. U ovoj sezoni YouTube kanal showa prikupio je više od 32.200.000 pregleda videa, a daleko najpopularniji je onaj audicijskog nastupa Sarah Seifert s više od 5.216.000 pregleda! Slijedi ju Daniel Dizdar s više od 2.395.000 pregleda.

Nastupi Zadarskog Miše Kovača, malenog Gabrijela Čačića pregledani su više od 1,5 milijuna puta. Naime, njegov prvi audicijski nastup ima 1,4 milijuna prikaza, polufinalni 279 tisuća, a finalni 22 tisuće.

Najviše Supertalent videa na YouTubeu pogledano je 2. listopada 2017. i tog dana videi su gledani četiri godine i 331 dan. Drugim riječima, tog dana je svaki stanovnik Hrvatske u prosjeku Supertalent videe gledao 36 sekundi samo na YouTubeu.

Svakog tjedna od početka Supertalenta na YouTubeu je barem jedan Supertalent video bio u top 10 najpopularnijih videa za hrvatsko tržište.

 

Ostavi komentar koristeći Facebook



 

Listen on Online Radio Box!

Svira(lo) na Anteni Zadar 97,2

Listen on Online Radio Box!

10 najemitiranijih na Anteni Zadar