RAZVOJNI PROJEKT

Zadarska županija platit će Ryanair 4,5 milijuna kuna za oglašavanje

Arhiva AZD/Ilustracija

Zadarska županija planira u iduće tri godine izdvojiti 4,5 milijuna kuna, 1,5 na godišnjoj razini, na oglašavanja Zadarske turističke regije u promotivnim kampanjama niskotarifne aviokompanije Ryanair. Oglašavanje na Ryanair je jedan od razvojnih projekata Zadarske županije za 2018. o kojem će županijski vijećnici raspravljati na sjednici koja će se održati idući utorak.

Zadarska turistička regija predvođena Turističkom zajednicom Zadarske županije, Zračnom lukom Zadar i Zadarskom županijom, s udruženim partnerima, javnim i privatnim sektorom, a uz pomoć Hrvatske turističke zajednice, već duži niz godina provodi Projekt Zajedničkog oglašavanja Zadarske turističke regije u promotivnim kampanjama niskotarifne aviokompanije Ryanair. Cijeli projekt je od izuzetnog značaja i za ukupni hrvatski turizam budući da stvara uvjete za dolazak čak 160.000 putnika (320.000 putnika u dolasku i odlasku) kroz 7 mjeseci godišnje iz 13 ključnih europskih destinacija u Hrvatsku putem 1000 rotacija.

Projekt oglašavanje Ryanair tijekom godina ima sve više kritičara. Dok nitko ne spori brojnost gostiju koji dolaze na zadarski aerodrom, predmet kritika jest njihova kupovna moć i činjenica da dio njih Zadar koristi samo kao tranzitnu luku za odlazak na druge destinacije u susjednim županijama. Zbog toga se sve glasnije postavljaju pitanje financira li Zadar dolazak gostiju u Hrvatsku za druge.

 

 

Ostavi komentar koristeći Facebook