supernova

Otvorenje novog dijela 22. ožujka; Dolazi poljski brend LPP, Sport Vision, McDonald’s…

Arhiva AZD/Ilustracija
Tamni način

Novi dio Supernove, stoji u emailu koji su primili zaposlenici centra, otvara se 22. ožujka.

Još uvijek se detaljno ne zna koji sve sadržaji dolaze na čak 30.000 kvadrata, no do nekih smo informacija uspjeli doći.

Tako je sigurno da JE poslovni prostor zakupio poljski brend LPP koji je putem oglasa već tražio zaposlenike za Zadar.

LPP jedan je od najbrže rastućih modnih maloprodajnih trgovačkih lanaca na svijetu. Poznat je po pet modnih marki: Reserved, Cropp, Sinsay, House i Mohito.

LPP je na međunarodnom tržištu poznat i po tome što je donio odluku o prestanku korištenja životinjskoga krzna u svojim kolekcijama.

Od zaposlenika doznajemo da u Supernovu stiže i Sport Vision.

Riječ je o poznatom multibrand dućanu koji na jednom mjestu okuplja sve poznate brendove kao što su Nike, Converse, Reebok, Adidas te ponovo vraća na hrvatsko tržište Champion, Umbro, Sergio Tacchini…

Već smo pisali o dolasku KFC-a u novi dio centra, što su nam naknadno i potvrdili iz hrvatske uprave ovog američkog lanca brze hrane, a sada doznajemo da uz njega otvara i McDonald’s. Bit će to njihov drugi restoran brze hrane.

Ostavi komentar koristeći Facebook



 

Listen on Online Radio Box!

Svira(lo) na Anteni Zadar 97,2

Listen on Online Radio Box!

10 najemitiranijih na Anteni Zadar