braća Adnan i Admir Mehmedović

Zbog Fresh Islanda turistički promet na Pagu skočio je za 4,5 milijuna eura u tjedan dana!

Promo/PR

U razgovoru za portal Fashion.hr braća Adnan i Admir Mehmedović, inače idejni začetnici Fresh Island Festivala, osvrnuli su se na nastanak same ideje ali i biranje plaže Zrće i prvog podizanja kredita.

Evo što su dečki rekli o svojim počecima, te konkretno o Fresh Islandu…

Prije otprilike 15 godina, na vrata noćnog života metropole zakucali su mladi entuzijasti, s vrećom energije, ambicije i jednakom količinom dobrih ideja. Adnan Mehmedović “Medo”, s iskustvom svojih prvih partyja pod rukom, koje je za sve klince iz razreda organizirao u zgradi u Španskom kako bi u tmurne, ratne godine unio malo zabave, 2003. godine je pokrenuo RNB Confusion u tada kultnom Gjuri 2. Ubrzo mu se pridružio brat Admir, a ono što je uslijedilo moglo bi se sažeti u nekoliko sjajnih točaka – legendarne srijede u Piranhi, potom i Mansionu, redovi do Ribnjaka ispred Gjure 2, nastupi Ede Maajke, Bolesne braće, Tram 11, Nereda i Stoke, sestara Husar, Ivane Kindl, Frenkija, Elementala, TBF-a, kao i Montella Jordana, Blackstreet, Nina Sky… Sve je to danas legendarni RNB Confusion, klupski program koji uskoro slavi svojih (prvih) 15. godina, a iza kojeg stoje upravo Adnan i Admir.

Održati klupski program živim tijekom 15 godina je velika stvar. Koji su općenito izazovi s kojima ste se susretali tijekom godina i godina organiziranja RNB Confusiona?

Admir: Svakako je najveći izazov ostati relevantan kroz sve ove godine, držati neku konstantu s posjećenošću večeri i osvježavanje branda svakih par godina. Trenutno je najveći izazov naći adekvatan prostor u Zagrebu za naše potrebe kako bi ljudima ponudili novi doživljaj izlaska onako kako ga mi zamišljamo. Svakako je izazov bio oprostiti se s nekima iz naše šire ekipe kojega više projekt nije privlačio ili se više nije pronalazio zbog poslovnih/privatnih obveza, uvođenje novih ljudi, novih trendova, zaokreti u glazbenom i bilo kojem drugom smislu.

Adnan: Biti svjež nakon 15 godina, motiviran te svaki put ići korak dalje. U vremenu kada smo se trebali dokazati i etablirati kao ozbiljan program, najveći izazovi su bili dovesti i isfinancirati pjevače poput Montell Jordana, Blackstreet, Nina Sky i dr. Najveći izazov je bio ostati glavom iznad površine u doba ekonomske krize kada su mladi smanjili izlaske na 1-2 mjesečno, a mi smo se održavali u sredini tjedna. To je bilo umijeće preživljavanja. Danas, mnogi gradski prostori u koje želimo dovest RNB Confusion, od starih kina, kazališta, napuštenih zgrada, krovova ili parkova nedostupni su nam. Nerazumljivo mi je da nekome želimo platiti najam prostora, taj prostor je ili prazan ili se koristi samo za određenu umjetnost i dobijemo redovno negativni odgovor. Najveći deficit su prostori i to nam je trenutno najveći izazov.

Uz RNB Confusion, radite na mnogim projektima, uključujući i Fresh Island. Kako izgleda vaš doprinos ovom prepoznatljivom festivalu i kako je uopće započela suradnja?

Adnan: Fresh Island ideja je nastala u večernjim satima na tulumu u Rovinju, u sklopu Weekend Media Festivala. Kako sam radio tada za Papayu, znao sam da postoji prostor na plaži Zrće za neki novi festival, i uz brainstormanje s Bizzom, došli smo na ideju da organiziramo Fresh Island na plaži Zrće. Taman je tek nekolicina engleskih promotora bila otkrila Hrvatsku kao svoje utočište za festivale, osjetili smo priliku i željeli smo da prije nekog inozemnog organizatora pokrenemo prvi hip-hop festival u Hrvatskoj. Ideju smo prenijeli i našim prijateljima i suradnicima u Zagrebu na različitim eventima, Dj Phat Phillieiju i Damiru Stupnišeku koji su na prvu podržali i danas smo partneri. Nakon toga je došla i Senka Kulenović. Nas pet je diglo prvi kredit od 100 000 eura, riskirali smo sve što imamo, i doveli smo Snoop Dogga i Nasa.

U sedam godina u Hrvatsku smo doveli neke od najvećih svjetskih izvođača poput Iggy Azelije, Wiza Khalife, Chrisa Browna, Migosa, Seana Paula, Rae Sremmurd i mnogih drugih. Ove godine ponovno dovodimo A klasu artista te publiku iz 40 zemalja. U polovici srpnja podigli smo posjetu otoku Pagu i Novalji za preko 10% te omogućili turistički promet od preko 4,5 milijuna eura u tjedan dana. Glas o Hrvatskoj te otoku Pagu proširili smo preko najmanje 200 najvećih svjetskih medija uključujući i BBC Radio, Capital Xtra, njemački RTL, The Guardian. Sada je u planu širenja brenda na nova tržišta pa tako razgovaramo o Fresh Island Ibiza, Fresh Island u Grčkoj te na švicarskim Alpama plus jedan novi festival potencijalno u Umagu.

Ostavi komentar koristeći Facebook