Klub mladih KLOOZ; Doznajte kako ostvariti uspješnu “crowdfunding” kampanju

Uspjeh dviju vrijednih, kreativnih i snalažljivih sugrađanki, Ane Teskere i Maje Šepetavec, okupljenih u BRLOG zadružna pivovara , odjeknuo je diljem domovine.

Dvije godine po pokretanju proizvodnje craft pive „Plavuše“ te uspješne „crowdfounding“ kampanje putem Indiegogo platforme, dolaze nam u goste, podijeliti svoja iskustva, prenijeti znanje i motivirati nove generacije mladih na odvažnost poduzetničkog pothvata.

Ovog četvrtka, 19. travnja 2018., od 19 sati, u Klubu mladih KLOOZ, saznati ćete iz prve ruke sve što vas zanima o pokretanju vlastitog posla, načinu promocije, ustrajnosti te kako kreirati vlastitu uspješnu „crowdfunding“ kampanju.

Aktivnost se provodi u sklopu programa Klub mladih KLOOZ Udruge CINAZ odobrenog od Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku RH.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...