Sam program bio je bogat i raznovrstan sa vrsno uvježbanim točkama i posebno lijepim i simpatičnim kostimima

Osnovna škola Biograd; Na smotri plesnih skupina sudjelovalo 190 učenika

Arhiva AZD/Ilustracija

Osnovna škola Biograd bila je i ove godine domaćin pete po redu Smotre plesnih skupina učenika osnovnih škola s područja Zadarske županije. Na Smotri je sudjelovalo oko 190 učenika, točnije 14 grupa iz 12 osnovnih škola, a koje je uvježbavalo isto toliko mentora.
Sam program bio je bogat i raznovrstan sa vrsno uvježbanim točkama i posebno lijepim i simpatičnim kostimima.
Sve nazočne na samom početku Smotre pozdravio je u ime domaćina ravnatelj biogradske osnovne škole prof. Jordanko Miloš, koji se ovom prigodom zahvalio svima koji su se angažirali na pripremi ove manifestacije. Uz predstavnike županije, učenike sudionike smotre i njihove mentore, posebna zahvala upućena je općini Sveti Filip i Jakov te njezinom načelniku Zoranu Pelicariću, koji su i ove godine kao i ranije uložili puno truda i dobre volje da pomognu organizaciju ove smotre.
Na pozornici koju je za ovu prigodu scenski osmislio mg. likovne kulture u osnovnoj školi Biograd prof. Goran Jeličić, započeo je šaroliki program mladih osnovaca. Ispred škole domaćina nastupio je kvintet glazbene škole koji je izveo Lijepu našu, a potom je plesni dio otvorila također domaća plesna skupina koju vodi mentorica Sanja Mušćet. Nakon toga zaredali su nastupi plesnih skupina osnovnih škola iz Svetog Filipa i Jakova, Turnja, Sikova, Stankovaca, Neviđana, Škabrnje, Sukošana, a po prvi put i plesna skupna privatne osnovne škole „Nova“ iz Zadra i osnovna škola Kruno Krstić- Arbanasi.
Ovogodišnja smotra bila je doista kvalitetna, kazao je ravnatelj prof. Jordanko Miloš. Koreografije i uvježbanost na visokoj razini, te su oduševljeni posjetitelji ove priredbe, a za koju se tražilo mjesto više, nagradili sudionike višestrukim pljeskom, što je za njih i najveća nagrada za trud i napore koji su uložili u pripremu svojih točaka.

Ostavi komentar koristeći Facebook

Tagovi: