Malo tko će obožavati novu značajku Facebook Messengera

Facebook nikako da se zasiti reklama. Nakon što su nam zatrpali News Feed, stručnjaci iz najpoznatije društvene mreže na svijetu okomili su se i na svoj popularni app za čavrljanje – Facebook Messenger. Prema najnovijem izvješću, trenutno se testira nova metoda reklamiranja koja autoplayreklamne videe pokreće unutar same aplikacije.

Ovo znači da ćemo, ako Facebook da zeleno svjetlo, pored liste prijatelja i otvorenih razgovora imati i video reklame – jedan od Facebookovih najunosnijih reklaminih pothvata (puno profitabilnijeg od ‘statičnih’ reklama), piše tportal.hr.

Sudeći prema Facebookovoj zaradi u prvom kvartalu 2018., 98.6% njihove zarade stiže iz reklama, zaradivši im 11.8 milijardi dolara u nešto manje od tri mjeseca.

Ne pucajte u pismonošu

Probno razdoblje za novu značajku počelo je ovog ponedjeljka (18. lipnja), s time da ćemo prije konačne odluke o uvođenju glavni glas imati mi – korisnici. Naime, direktor marketniga za Messenger, Stefanos Loukakos , rekao je da na kraju sve zavisi o internoj statistici i odazivu javnosti. ‘Za sad ništa ne znamo’ rekao je Loukakos te nastavio: ‘dosadašnji rezultati ne pokazuju nikakvu promjenu u načinu na koji korisnici koriste platformu. Statične reklame se, naime, u Messengeru objavljuju već 18 mjeseci’.

‘Uvodit ćemo video reklame polako i pažljivo. Ljudi koji svakog mjeseca koriste Messenger naš su najveći prioritet te će u cijelosti imati nadzor nad svojim korisničkim iskustvom’ kažu iz Facebooka.

Svi kojima se od same pomisli na reklame diže kosa na glavi uvijek mogu isprobati Messenger Lite ili neku drugu uslugu za čavrljanje koja ne sadrži reklame.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...