Švicarci hrle u Hrvatsku zbog nogometa: “Najveći interes letova za Zadar”

Švicarski portal Nau.ch javlja da je uspjeh hrvatske nogometne reprezentacije značajno povećao interes švicarskih turista za ljetovanje u Hrvatskoj i da se ove godine udvostručio broj last minute rezervacija, odnosno rezervacija u zadnji trenutak za hrvatsko primorje.

Portal piše da proteklih mjesec dana u ciriškoj turističkoj agenciji Croaticum, koja je specijalizirana za odmore na hrvatskom Jadranu, vlada izvanredno stanje u pozitivnom smislu. Voditeljica agencije Klaudija Račić kaže da su ih počeli masovno zvati Švicarci nakon pobjede hrvatske reprezentacije nad Argentinom i nakon čestitki tražili rezervacije za ljetovanje u Hrvatskoj od sredine srpnja, tj. nakon kraja Svjetskog prvenstva.

Rekordna godina po broju švicarskih turista

Mnogi od zainteresiranih prethodno nisu išli na ljetovanje u Hrvatsku niti su za to bili zainteresirani, no sve je fascinirao put nogometne reprezentacije do finala SP-a, te su rezervirali hotelske sobe u Splitu, Dubrovniku, Zadru ili Zagrebu kako bi uživo doživjeli malu zemlju koja je dala takve nogometaše. “Ovo će nam biti rekordna godina”, kaže voditeljica ciriške agencije Croaticum, dodajući da se udvostručio broj last minute rezervacija koje su dobili za srpanj i kolovoz ove godine.

Podsjeća se da švicarski turisti proteklih godina sve više imaju interesa za ljetovanje na hrvatskoj obali te da ih je prošle godine bilo više od 250 tisuća, 10 posto više u odnosu na prošlu godinu. Hrvatska je proteklih godina postala turistički fenomen, piše švicarski portal, dodajući kako će tome za ovu sezonu sigurno pomoći u uspjeh reprezentacije, piše Index.

Nau.ch piše da su se raspitali i kod brojnih drugih turističkih agencija koje nude aranžmane u Hrvatskoj i da su im i tako potvrdili povećani interes zbog uspjeha na SP-u. Glasnogovornik Helvetic Toursa Markus Flick izjavio je da su im se rezervacije za Hrvatsku povećale u dvoznamenkastom postotku u odnosu na prošlu godinu. I avioprijevoznici ističu da se povećao broj prodanih karata za letove do Hrvatske, naročito do Zadra.

Hoće li to imati dugoročan utjecaj na broj švicarskih turista?

Ipak, glasnogovornik Flick ističe da to ne znači kako će uspjeh hrvatskih nogometaša imati dugoročan utjecaj na interes hrvatskih turista za odmor na Jadranu. No, dobar rezultata nogometaša je postigao da se podigne svijest o Hrvatskoj među turistima, da im ona bude poznata kao moguća destinacija”, kaže Flick. Stručnjaci pak smatraju da to definitivno može rezultirati većim brojem rezervacija za ljetovanje u Hrvatskoj ove i sljedeće godine.

U turističkoj agenciji Croaticum pak planiraju da turiste koji su im se javili zbog uspjeha na SP-u pretvore u redovite posjetitelje Hrvatske, naglašavajući da su im se za ljetovanje u Hrvatskoj javili Švicarci svih dobnih skupina.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...