Od srijede kartu za autobus možemo kupiti putem mobilne aplikacije Smartica

Liburnija d.o.o. od srijede, 12. rujna 2018. uvodi plaćanje prijevozne karte putem mobilne aplikacije Smartica.

Riječ je o aplikaciji za kupnju, aktivaciju i validaciju digitalnih prijevoznih karata koju je Vipnet razvio u partnerstvu s tvrtkom Trilix.

Zahvaljujući suradnji s Liburnija d.o.o. omogućeno je njeno korištenje za usluge gradskog prijevoza u Zadru.

Istom će se moći kupiti karta za jedno putovanje u vrijednosti od 10 kuna.

U daljnjim koracima se planira uvesti i kupovina putne karte na relaciji Zadar – Zračna luka i Zračna luka – Zadar po cijeni od 25 kuna te kupovina digitalnih putnih karata putem kreditnih/debitnih kartica.

Aplikacija se može besplatno preuzeti u Apple Store i Google Play trgovini, a mogu ju koristiti korisnici svih telekom operatora.

Kupnja karata putem aplikacije je vrlo jednostavna – potrebno je odabrati vrstu digitalne putne karte te izdanu kartu validirati u vozilu.

Potvrda o plaćanju dolazi u obliku SMS poruke sa svim podacima o naplaćenom iznosu, dok izdana digitalna putna karta ostaje pohranjena unutar mobilne aplikacije. Tako je u svakom trenutku moguće kartu pokazati kontrolorima. Osim toga, aplikacija na vrijeme obavještava korisnike o isteku valjanosti karte.

Tko može koristiti mobilnu aplikaciju Smartica?

Korisnici mobilne aplikacije Smartica mogu biti sve osobe koje posjeduju mobilni uređaj s određenim minimalnim tehničkim preduvjetima za korištenje ovoga sustava neovisno o tome jesu li prepaid ili postpaid korisnici.

U sustavu je omogućena kupovina karata putem SMS kanala korisnicima sljedećih telekom operatora:
– VIPnet postpaid i prepaid korisnici
– Tomato postpaid i prepaid korisnici
– T-mobile postpaid i prepaid korisnici
– Simpa prepaid korisnici
– Bonbon postpaid i prepaid korisnici
– Tele 2 postpaid i prepaid korisnici

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...