dio poslodavaca je već nagradio svoje radnike

Očekuje se rekordna potrošnja; Koliko vi mislite potrošiti za blagdane?

Arhiva AZD/Ilustracija
Tamni način

Stižu božićni blagdani, s njima i prve procjene o tome koliko će građani novca ostaviti u trgovačkim lancima. Lanjskog prosinca potrošili smo čak trinaest i pol milijardi kuna, a sudeći prema rastu božićnica i potezima nekih trgovačkih lanaca, taj bi rekord ove godine – mogao biti nadmašen.

Nakon Vladine odluke da triput podigne neoporezivi dio iznosa božićnice, dio poslodavaca već je nagradio svoje radnike i isplatit će im veći iznos nego 2017. Dobra je to vijest i za trgovce. Da će Hrvati ovog prosinca često posezati na novčanikom, uvjerena je i Dijana Kladar iz udruge Potrošač.

“Ja vjerujem da će prihodi trgovaca od predblagdanske kupovine značajno porasti. Nas jako ponese blagdanska groznica, to smo vidjeli i u odnosu na Black Friday. I zapravo, čim su ljudi dobili neočekivane povećane prihode, skloni su u ovo predblagdansko vrijeme potrošiti i više novca nego što su mislili. Posebno sada kad su dobili nova sredstva za koja ja vjerujem da će utrošiti u kupnju poklona”, izjavila je za Media Servis Dijana Kladar iz udruge Potrošač.

Već je krenula nesmiljena borba za svakog kupca

“Kupcima nudimo sve što im je potrebno za njihov blagdanski stol te prigodno uređenje i ukrašavanje doma. Svi trendovi su nam pozitivni i upućuju na rast. Stoga očekujemo i dobre poslovne rezultate u prosincu”, izjavio je za Media Servis voditelj Konzumova odjela za komunikacije Ivan Širanović.

Iako se PDV za dio prehrambenih proizvoda snižava od Nove godine, u Lidlu su tu odluku odlučili preduhitriti.

“Lidl Hrvatska će prvi sniziti cijene svježeg mesa i ribe, jaja, voća i povrća te dječjih pelena. I to mjesec dana prije stupanja na snagu porezne reforme”, izjavila je za Media Servis voditeljica korporativnih komunikacija u Lidlu, Marina Dijaković.

“Razlog je taj što smo željeli na taj način dati svoj doprinos u rasterećenju potrošačke košarice hrvatskih građana, baš sada u ovo blagdansko vrijeme”, istaknula je voditeljica korporativnih komunikacija u Lidlu, Marina Dijaković.

Osim Lidla, isti je potez povukao i Kaufland, a i Spar je najavio akcije na puno više proizvoda nego inače.

Većina građana prošle je godine na darove potrošila između sto i petsto kuna. Ispod bora najčešće se ostavljalo igračke, potom kozmetiku, obuću i odjeću, te delikatesne prehrambene proizvode.

Ostavi komentar koristeći Facebook



 

Listen on Online Radio Box!

Svira(lo) na Anteni Zadar 97,2

Listen on Online Radio Box!

10 najemitiranijih na Anteni Zadar