Tragičan izostanak kreativnosti pokrpan nečijom budalaštinom

Tko je biser koji je na A4 papiru ispisao #likezadar i uvalio ga rukometašima?

Arhiva AZD/Ilustracija

Jednom je negdje osvanula poprilično mudra izreka koja kaže – ako nemate što raditi, ne činite to ovdje. Ili neka derivacija iste, uz zadržavanje glavne pouke, dakako.

E pa ista bi se, vrlo lako, mogla primijeniti na jutrošnju “ideju” nepoznatog autora iz, valjda, Turističke zajednice Grada Zadra, kada mu je palo na pamet da na komadu običnog A4 papira, doduše u boji, ispiše logo spomenute turističke zajednice i na njemu dopiše #likezadar, popularan hešteg kojeg koriste djelatnici ovog ureda za objave na društvenim mrežama.

Pitamo se, do kada će zadarska turistička zajednica baš svemu doskakati ad hoc rješenjima sramoteći više nego promovirajući tako ime i grad za kojeg rade?

Do kada će se iz proračuna iste zajednice financirati podobni projekti nauštrb onih kvalitetnih?

I za kraj, do kada će poslove na kojima se može za istu plaću zaposliti barem troje kvalitetnih kreativaca bez političke ili rodbinske pozadine, koji će napokon promociju ovog grada dovesti na neku višu razinu, raditi poltrončići koji će gurati A4 papir s logom turističke zajednice rukometašima u ruke?

Pa kome to treba? Paleki, Dukiću, Klarinu, Artiću, Galiću, cijeloj vojsci plaćenika u podobnim medijima?

Ovo je samo još jedan u nizu poteza za ocjenu “sjedi, nedovoljan”. Samo do kada?

Ostavi komentar koristeći Facebook



 

Listen on Online Radio Box!

Svira(lo) na Anteni Zadar 97,2

Listen on Online Radio Box!

10 najemitiranijih na Anteni Zadar