Imate problem s operatorom? HAKOM pojašnjava kako ga prijaviti

U HAKOM-u su odlučili prvi svoj video u ovoj eduktivnoj seriji, posvetiti objašnjavanju zakonom propisanog postupka rješavanja nekog problema koji korisnik može imati sa svojim operatorom, od neispravnog i previsokog računa ili nedovoljne kvalitete usluge do svih onih slučajeva u kojima korisnik smatra da operator nije postupio prema važećem ugovoru.

U HAKOM-u naglašavaju kako oni koristi sporove koje korisnici pokreću protiv operatora kao informaciju i putokaz što na tržištu treba mijenjati kako bi se ono što bolje uredilo.

Svaki korisnik usluga elektroničkih komunikacija može svoj problem riješiti bez izravnih troškova i kompliciranog sudskog postupka, a konačna odluka HAKOM-a je obvezujuća za operatora.

Na žalost, žalbeni postupci, čak i ovako pojednostavljeni, zakonski su tako regulirani da traju mjesecima, a uz to još se sve mora obaviti slanjem klasične pošte (ili korištenjem faxa, ako ga kojim slučajem imate). Uostalom, sve je to objašnjeno u videu.

Drugi takav video, koji je trenutno u izradi, bavit će se promjenama propisa pri sklapanju ugovora putem telefona, koje stupaju na snagu 1. kolovoza ove godine. Naime, od tog datuma ugovor dogovoren s operatorom putem telefona smatrat će se sklopljenim tek nakon naknadne potvrde suglasnosti korisnika na operatorovu ponudu, koja će morati biti prethodno dostavljena korisniku na trajnom mediju, javlja BUG.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...