Cestitka_Uskrs

Kad Kinezi proizvode šugamane Biograd je Rlogrnd, a Zaton Zalon

Da turističke suvenire i rekvizite ne proizvodimo sami, već da smo i u ovom segmentu gospodarstva, samim time i dobre zarade, pribjegli uvozu, tema je za sebe.

Na stranu ozbiljnu tematiku, jer fotografija jednog šugamana sa stranice Dnevna doza prosječnog Dalmatinca danas nas je urnebesno nasmijala.

Šugaman za plažu s geografskim prikazom Lijepe naše ne bi bio sporan, da se Kinezi nisu malo zeznuli u pismu, pa su primjerice Biograd nazvali Rlogrnd, Zaton Zalon, a Kornate Komati…

Kada pogledamo širu sliku, dok god dajemo prednost kineskim suvenirima spram originalnih, domaćih i prepoznatljivih, ovakve nas situacije uopće ne bi trebale iznenađivati.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...