HTZ platio stranim influencerima put u Hrvatsku, evo što se objavilo iz Zadra

U sklopu projekta “Croatia, Full od Islands to Discover” našu zemlju posjetilo je 12 poznatih blogera, YouTubera i novinara iz Velike Britanije, Njemačke, Francuske, Švedske, Norveške, Mađarske, Švicarske i Japana koji su ovdje bili od 7. do 11. rujna.

Iako nisu otkrili sva imena, poznato je da je u Hrvatskoj bila novinarka Eleanor Rudd, suradnica britanskog portala Metro.co.uk koji mjesečno prati više od 54 milijuna čitatelja. Hrvatskom obalom jedrit će i francuski novinar i fotograf Gregory Gerault koji će svoja iskustva opisati u reportaži u dnevnim novinama Le Télégramme i magazinu Le Monde du Camping-Car. Među sudionicima je i američki YouTuber s britanskom adresom Evan Edinger kojeg na YouTube kanalima posvećenim općim temama i putovanjima prati gotovo 700 tisuća pratitelja, kao i mađarska YouTuberica Fruzsina Viszkok koja je aktivna na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter, gdje je prati oko 480 tisuća fanova.

“Riječ je o uspješnom projektu koji je u svojim prethodnim izdanjima ostvario odlične promotivne efekte. Iz tog razloga nastavili smo s njegovom provedbom, a ovaj su put u fokusu lokaliteti šibenskog arhipelaga. Nautika je jedan od glavnih hrvatskih imidž proizvoda, koji naglašava ono najljepše što Hrvatska ima, a navedeno potvrđuju i rezultati ostvareni u ovoj godini u segmentu nautičkog chartera, gdje bilježimo gotovo 3 milijuna noćenja, odnosno rast od 3 posto u odnosu na isto razdoblje lani”, rekao je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, prenosi Index.

Evo nekih primjera objava:

Andreas Wijk jasno je naznačio da je reklamiranje Hrvatske plaćen sadržaj.

https://www.instagram.com/p/B2KLv6FoWxB/

https://www.instagram.com/p/B2Hx_hMIyMV/

https://www.instagram.com/p/B2MndmRBgk8/

 

 

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...