MARAŠ: BILJEŽIMO 8% VIŠE NOĆENJA NEGO PRETHODNU GODINU

Vrsi se razvijaju kao uspješna turistička destinacija

Ilustrativna fotografija
Tamni način

Turistička sezona je na samom kraju te je pravo vrijeme za rezime iste te prikaz brojki i postignuća. Šuškalo se da je u Vrsima ove godine veći broj gostiju što smo odlučili provjeriti kod direktorice turističke zajednice Općine Vrsi, Rafaele Maraš.

Na početku idemo odmah “u sridu” – kakvi su rezultati ovogodišnje turističke sezone? Koji su gosti najbrojniji?

– U razdoblju od 01.01. do 31.08. 2019. prema sustavu eVisitor ukupno je ostvareno 2% više dolazaka, te 8% više noćenja. Prosječan boravak gostiju u Vrsima je 8 dana, a najbrojniji gosti su Nijemci dok ih u stopu prate naši sunarodnjaci većinom iz kontinentalne Hrvatske.

Očekivanja današnjih gostiju bitno su se promijenila u zadnje vrijeme, što današnje goste zadovoljava?

– Današnji gosti traže i očekuju prvenstveno doživljaj, zatim autentičnost, interakciju sa – lokalnim stanovništvom, nove proizvode i usluge koji će ga privući, ali i zadržati u destinaciji.
Gostima je bitan aktivan, sadržajan i zdrav način provođenja odmora.

Smatrate li da je razvoju turizma doprinio zabavni program ili komercijalna ponuda ugostitelja i sl. ?

– Smatram da jedno ne isključuje drugo; turizam je fenomen koji se razvija sinergijom svih njegovih sudionika. I javni i privatni sektor je odgovoran ili zaslužan za razvoj turizma pojedine destinacije; od lokalne samouprave, turističke zajednice, komunalnih služba preko ugostitelja i privatnih iznajmljivača. Svi skupa smo karike u turističkom lancu i podizanje kvalitete ili uvođenje novih sadržaja u bilo kojem segmentu će se zasigurno pozitivno odraziti na turistički razvoj.

Kakav je kontakt sa stranim tržištima?

– Kontakt sa stranim tržištem ostvarujemo kroz internetsko oglašavanje putem Google AdWords kampanja, Facebook kampanja, reklamiranje na web portalima i web stranicama, te kroz udruženo oglašavanje sa susjednim turističkim zajednicama. Predstavili smo se i na međunarodnom sajmu turizma što planiramo nastaviti i u budućnosti.

Obiteljski turizam

U kojem smjeru se trenutno razvija vrški turizam?

– Vrsi su trenutno destinacija obiteljskog turizma. Gledajući kroz faze koje prolazi svaka destinacija rekla bih da smo mi na svojevrsnom prijelazu iz faze angažiranja u razvojnu fazu jer smo ipak još uvijek jedna ”mlada” destinacija koja je svoj razvoj započela dobivanjem samostalne lokalne samouprave. Potreban nam je paralelan rad na obogaćivanju turističke ponude i intenzivan angažman u području promocije. U ovom trenutku svakako trebamo pristupiti izradi strategije razvoja turizma općine Vrsi, s jasnim smjernicama i naputcima za budući razvoj.

Smatrate li da je trenutni omjer apartmanske ponude i potražnje proporcionalan u Vrsima?

Broj smještajnih kapaciteta u Vrsima iz godine u godinu raste, gdje bilježimo i porast kvalitete istoga. Ulaganje u kvalitetu smještaja je jedini način kako ostati konkurentan i zadovoljiti današnjeg gosta, što naravno treba pratiti i pametno gospodarenje prostorom kao i kvaliteta infrastrukture. U Vrsima imamo sve više svijetlih primjera privatnog smještaja gdje sezona započinje u svibnju, a završava početkom listopada, i to je ono čemu trebamo svi skupa težiti i doprinositi tome svatko u svome segmentu turističke ponude.

Turistička pristojba 350 kuna?

Od ove godine visinu turističke pristojbe predlaže Turistička zajednica, koji ste vi iznos predložili?

– Odluku o visini turističke pristojbe donosi županijska skupština uz mišljenje lokalnih turističkih zajednica. U svim kategorijama predložili smo najniži iznos koji je propisan Pravilnikom, te se nadamo da će županijska skupština i donijeti takvu odluku.

Ostavi komentar koristeći Facebook

Tagovi:


 

Listen on Online Radio Box!

Svira(lo) na Anteni Zadar 97,2

Listen on Online Radio Box!

10 najemitiranijih na Anteni Zadar