Tisuću volontera pošumljavati će opožareno područje kraj Kožina

Najveća volonterska akcija pošumljavanja opožarenih područja Dalmacije “Boranka” nastavlja se i ove godine te će se tijekom listopada i studenoga osim u Splitsko-dalmatinskoj provoditi i u Zadarskoj županiji.

Nakon uspješne prošlogodišnje akcije pošumljavanja “Boranka” tijekom koje je više od 2.500 volontera posadilo 25 tisuća sadnica na požarištima u okolici Splita i Solina, ove godine očekuje se sudjelovanje 4.000 volontera i preko 40.000 posađenih novih sadnica na području Splita, Solina i Zadra, priopćio je Savez izviđača Hrvatske (SIH).

“Odlični rezultati prošlogodišnje akcije, 25.000 sadnica i sadnog materijala koje su vrijedni volonteri posadili na požarištima, ali i brojne nagrade koje je Boranka osvojila, motiviraju nas da ove godine nastavimo još više i jače”, istaknuo je poslovni direktor SIH-a Dan Špicer.

Ove godine kampanji se pridružuje i Zadarska županija koja će u akciju uključiti  učenike osnovnih škola.

Sudjelovanje u akciji pošumljavanja najavio je Sindikata Preporod čiji će članovi povodom 25 godina djelovanja sindikata posaditi po jednu sadnicu za svakog člana, ukupno 9,000 sadnica.

“Nije u pitanju samo sadnja, koja je itekako važna, već i edukacija građana kako bi i oni mogli pomoći. Siguran sam da ćemo vidjeti još i bolje rezultate nego prošle godine”, naglasio je Krešimir Žagar, direktor sektora šumarstva Hrvatskih šuma, glavnog partnera na projektu.

Akcije pošumljavanja provodit će se 5. i 6. listopada u Splitu (Žrnovnica), 12. i 13. listopada u Solinu (Kučine), 26. i 27. listopada u Splitu (Sitno Gornje), te 9. i 10. studenog u Zadru (Kožino).

Kampanju “Boranka”, najveću volontersku akciju pošumljavanja opožarenih područja Dalmacije, prošle su godine zajednički pokrenuli Savez izviđača Hrvatske, Hrvatske šume i Hrvatska gorska služba spašavanja.  U kampanju je osim volontera bilo uključeno i  50-ak vrtića i škola u kojima su organizirane edukativne radionice o važnosti šuma i zaštite prirode.

Kampanja “Boranka” osvojila je brojne domaće i inozemne nagrade, postavši najnagrađivanija neprofitna kampanja u Hrvatskoj te jedna od najuspješnijih kampanja u regiji, navodi SIH.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...