Adidas i Beyonce zajedno dizajnirali novu kolekciju

Adidas će 18. siječnja započeti s prodajom nove “rodno neutralne” kolekcije koju je dizajnirao s pjevačicom Beyonce i oživjeti njezin brend Ivy Park koji uključuje obuću, odjeću i modne dodatke u bojama kestena i naranče.

Adidas je kolekciju koja krasi naslovnicu siječanjskog izdanja časopisa Elle opisao rodno neutralnom. U kolekciji se nalaze kombinezoni, dukserice, biciklističke kratke hlače, većinom s trostrukim prugama, zaštitnim znakom Adidasa.

Njemački brend sportske odjeće započeo je suradnju s Beyonce u travnju kako bi ponovno predstavili njezin brend Ivy Park koji je pokrenula 2016. s britanskim Topshopom.

Kompanija nije iznijela financijske detalje partnerstva.

Do partnerstva je došlo jer Adidas nastoji privući više ženskih kupaca nakon što je zaostajao za jačim protivnikom Nikeom i njemačkom Pumom čija je prodaja porasla nakon suradnje s pjevačicom Rihannom, koja je završila prošle godine.

Adidas ne očekuje trenutnu prodaju ove kolekcije, ali će prodaja s vremenom porasti, rekao je u studenom generalni direktor Adidasa Kasper Rorsted.


Vijesti Antene Zadar slušajte na 97,2 MHz, te online na 972.fm na svaki puni sat od 8 do 16 sati. Slušajte i Jutarnju kroniku radnim danom u 7 sati. Svakako nas pratite i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube. Preuzmite naše aplikacije za iOS i Android uređaje, kako bi vam bili još dostupniji u svakom trenutku.

Jutarnja kronika dostupna je i na svim ovim sjajnim podcast platformama:

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...