NAJBOLJI U GODINI

Ovo su najpopularnije igre za iPhone u 2019. godini

Ilustrativna fotografija
Tamni način

Na top ljestvicama najprodavanijih i najviuše preuzimanih igara za Appleove uređaje nema velikih iznenađenja osim jednog.

Iako je predstavljeno razmjerno kasno – u rujnu – besplatno izdanje igre Mario Kart Tour uspjelo se probiti se do prvog mjesta top ljestvice najviše preuzimanih igara u toj kategoriji za Appleov pametni telefon iPhone.

Pritom je uspjelo potući jaku konkurenciju, među kojom su naslovi kao što su Call of Duty: Mobile i Fortnite. Iz Applea nisu objavili točan broj preuzimanja (iako je već poznato kako je Call of Duty preuzet oko sto milijuna puta tijekom prvog tjedna na operativnim sustavima Android i iOS).

Ipak, top ljestvice ovog tipa daju kakav-takav uvid u to kakve igre korisnici Appleovih uređaja vole.

Najpopularnije besplatne igre u 2019. za iPhone;

1) Mario Kart Tour
2) Color Bump 3D
3) aquapark.io
4) Call of Duty: Mobile
5) BitLife – Life Simulator
6) Polysphere – art of puzzle
7) Wordscapes
8) Fortnite
9) Roller Splat!
10) AMAZE!!

Najpopularnije plaćene igre u 2019. za iPhone

1) Minecraft
2) Heads Up!
3) Plague Inc.
4) Bloons TD 6
5) Geometry Dash
6) Rebel Inc.
7) The Game of Life
8) Stardew Valley
9) Bloons TD 5
10) Grand Theft Auto: San Andreas

Najpopularnije besplatne igre u 2019. za iPad

1) Roblox
2) aquapark.io
3) Paper.io 2
4) Color Bump 3D5) Magic Tiles 3: Piano Game
6) Fortnite
7) Polysphere – art of puzzle
8) Wordscapes
9) Tiles Hop – EDM Rush
10) Helix Jump

Najpopularnije plaćene igre u 2019. za iPad

1) Minecraft
2) Geometry Dash
3) Bloons TD 6
4) Plague Inc.
5) Amazing Frog?
6) Stardew Valley
7) The Game of Life
8) Heads Up!
9) Terraria
10) Bendy and the Ink Machine

Osim uspjeha Mario Karta nema većih iznenađenja. Top ljestvicama dominiraju poznati i etablirani naslovi, a osim Stardew Valley nema većih indie naslova na popisu najprodavanijih igara, što je moguće posljedica pokretanja servisa Apple Arcade.

No, s druge strane čini se kako svjedočimo uspješnom zaokretu Nintenda kad su igre za mobitele u pitanju. Iako su 2016. godine podigli prašinu s igrom Super Mario Run, usprkos 200 milijuna preuzimanja nisu uspjeli učiniti ju prihvatljivo profitabilnom.

Nakon toga su se agresivnije fokusirali na modele s besplatnim igranjem, što je kulminiralo u uspjehu Mario Kart Toura, piše Verge.

Ostavi komentar koristeći Facebook

Tagovi: