Virani se predstavili na njemačkom turističkom tržištu

Turistički djelatnici otoka Vira i predstavnici Općine Vir počeli su intenzivnu marketinšku kampanju na njemačkom turističkom tržištu, s kojega je u protekloj godini na Vir došlo 17.604 turista koji su ostvarili 224.717 turističkih noćenja. Njemačka je za Vir drugo najjače emitivno tržište po ostvarenim noćenjima i treće po turističkim dolascima, pa pored značajnih 12,8 noćenja u prosjeku (samo Slovenci imaju više), Nijemci još uvijek predstavljaju veliki turistički potencijal i izazov za virski turizam, a posebno oko 50 milijuna stanovnika saveznih država Bavarske, Hessena, Baden-Württemberga i Nordrhein-Westfalena. Prvi je na redu bio CMT Die Urlaubs-Messe, jedan od najvećih svjetskih sajmova turističke i industrije zabave, koji se od 11. do 19. siječnja održava u Stuttgartu. U središtu Baden-Württemberga koje se posjetiteljima hvali sloganom „Stuttgart je više“, nešto je ponudio i otok Vir.

– Na sajmu CMT održali smo poslovne sastanke s naglaskom na internet marketing i povezivanje turoperatora s Turističkom agencijom Vir turizam. Interes je zaista veliki, i to kako za Hrvatsku, tako i za otok Vir – kaže zamjenik načelnika Općine Vir Antonio Vučetić, koji u Njemačkoj boravi u društvu općinske vijećnice Nikoline Vučetić, direktorice destinacijske kompanije Vir turizam Kristine Perić i direktora poduzeća Vir održavanje Marina Radovića. U Stuttgartu su Virani održali i poslovni sastanak na kojemu je bio direktor Ureda Hrvatske turističke zajednice u Njemačkoj Romeo Draghicchio, pa je dogovorena podrška i suradnja s Hrvatskim gospodarskim savezom na promociji otoka Vira u Frankfurtu u sklopu lipanjskog Hrvatskog tjedna, koji predstavlja svojevrsni turistički i sportski uvod u nogometni spektakl EURO 2020.

Nakon Stuttgarta, virska turistička i općinska delegacija boravila je na IMM sajmu u njemačkom Kölnu, koji se općenito drži najpoznatijim komunikacijskim forumom te kreativnim središtem ideja i rješenja u dizajnu prostora. Virani su sudjelovali na sastancima s temom Smart City rješenja te trendova u arhitekturi i dizajnu prostora. Pored testiranja proizvoda i tržišta krajnjeg potrošača, prijestolnica Sjeverne Rajne-Vestfalije na IMM sajmu svim posjetiteljima i izlagačima nudi najoptimalnija rješenja vezana uz uređenje interijera, a sajam prate kvalitetne izložbe, trendovska događanja i okrugli stolovi koji savršeno nadopunjuju ponudu.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...