Iz zadarskog salona doznajemo: “Klijenti će sami oprati kosu kući i nositi svoje piće, mi nabavljamo jednokratne ručnike i mantile”

Ublažavaju se restrikcije uvedene zbog epidemije koronavirusa. Vlada je danas predstavila tri faze popuštanja mjera koje nas korak po korak vraćaju ka starom načinu života.

U sklopu treće faze, koja na snagu stupa 4. svibnja, svoja vrata otvaraju frizeri, kozmetičari, pedikeri i brijači.

Kakve nas novosti čekaju u salonima i kako se struka priprema za početak rada, doznajemo od Mihaele Biljan, vlasnice Misfit hair&beauty studija.

Najvažnija novost vezana uz klijente jest da ćemo raditi prednarudžbe preko mobitela. Točno će nam morati reći što žele raditi i koje im vrijeme dolaska odgovara. Sve kako bismo precizno i sigurno mogli organizirati ulaske i izlaske iz salona i time izbjeći bespotrebne susrete i čekanja.

Dezinfekcija iza svakog klijenta

Frizeri najavljuju strogu dezinfekciju svega što se koristi.

Prije otvaranja napravit ćemo kompletnu dezinfekciju i čišćenje salona. Važna novost je da ćemo iza svakog klijenta također raditi dezinfekciju, kako pribora, tako i sjedalice i radne plohe. Zamolit ćemo klijente da sami donose svoju vodu i kavu. To je, s jedne strane sigurnije jer ne može doći do kontaminacije, a s druge strane frizeri će tijekom radnog dana jako mnogo vremena morati utrošiti na dezinfekciju materijala pa se više neće moći posvećivati sporednim uslugama kao prije. Naravno, zbog svega toga postoji zabrinutost unutar struke da će prihodi biti daleko manji nego prije.

Troškovi rastu, ali cijene usluga neće dizati 

Odlazak frizeru trebamo shvatiti daleko ozbiljnije nego prije. Iza nas je vrijeme kada je poanta odlaska u salon bila ugodno druženje i relaksacija uz uljepšavanje i višesatnu ćakulu.

Zamolit ćemo klijente da prije dolaska sami operu svoju kosu, kako bi čisti došli na frizuru. Neće se više koristiti novine, već isključivo vlastiti mobiteli. Zamolit ćemo ih da sa sobom u salon ne nose bespotrebne stvari, prtljagu, spizu i slično. Mi ćemo se pobrinuti za dodatne mjere zaštite. Nabavit ćemo jednokratne ručnike i zaštitne mantile, kako bi se i klijenti osjećali zaštićenije i sigurnije. Naravno, to će sada ovisiti i o tržištu i dostupnosti materijala. Sve to nama frizerima povisuje troškove, no osobno nemam namjere podizati cijene usluga. Vjerujem kako u ovoj situaciji moramo biti solidarni. Sve je ovo novost u kojoj se svi zajedno učimo funkcionirati, zaključuje Mihaela.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...