“Blistavi dom”; Ljubav prema čišćenju pretvorena u poslovni pothvat, kontaktirajte ih i priuštite sebi odmor od čišćenja!

Direktorica Blaženka Golub svoju je ljubav prema čišćenju odlučila ugraditi u stvaranje vlastitog servisa za čišćenje. 2015. godine osnovana je mala ali „velika“ tvrtka Blistavi dom d.o.o. Počevši od nekoliko manjih objekata, stjecanjem stalnih i vjernih klijenata, direktorica je polako ali sigurno gradila svoju uspješnu tvrtku o kojoj svjedoče brojni uspješni projekti. Samo ime govori, naša misija je korisnicima osigurati blistavo čist poslovni i stambeni prostor te im omogućiti da svoje slobodno vrijeme utroše na neku njima zanimljiviju aktivnost. Malo po malo, kvaliteta je prepoznata i brojni upiti su počeli pristizati. Danas ih je već toliko da puno novih klijenata moramo odbijati, jer ne stignemo pratiti toliko ubrzan rast tvrtke. U početku se većina posla odnosila na čišćenje turističkih objekata, što se danas promijenilo u raznoliku kategoriju klijenata krenuvši od privatnih iznajmljivača do velikih globalnih tvrtki.

Što radimo?

Tvrtka čisti i održava sve vrste privatnih i poslovnih objekata na području Zadarske i dijelu Ličko- senjske županije. Naš tim čistača i čistačica čisti kuće, stanove, apartmane, luksuzne kuće za odmor (4 i 5 zvjezdica), stubišta i poslovne prostore. Uz to, tvrtka svojim korisnicima nudi i dubinsko čišćenje namještaja, a osposobljeni smo i za čišćenje velikih objekata nakon građevinskih radova. Turizmu smo posvećeni cijelu godinu na način da vlasnicima kuća za odmor pružamo cjelokupnu uslugu. Usluga se sastoji od cjelogodišnjeg održavanja nekretnine, sitnih popravaka, vođenja rezervacije, čišćenja, dočeka i ispraćaja gostiju i sl.

Gdje smo danas?

Danas? Kroz proteklih 5 godina, shvatili smo da ne možemo biti ovisni samo o turizmu, pa smo promijenili strategiju poslovanja prema sljedećem principu: 30% prihoda od turističkih objekata, 30% od poslovnih partnera, 30% od fizičkih osoba kojima održavamo stambeni prostor, a 10% otpada na jednokratne rezervacije. Prihodi su se iz godine u godinu povećavaju za preko 100%. Znamo da se radi o neuobičajenom rastu, ali toliko naporno radimo da moramo priznati da bi bili razočarani da je rezultat drugačiji.

Tvrtka je uvijek u potrazi za novim i vrijednim djelatnicima, a danas ima 10 stalno zaposlenih čistačica, nekoliko honorarnih djelatnika, te 3 djelatnika koji rade operativne i administrativne poslove. Tokom ljetne sezone, honorarno i sezonski zapošljavamo više od 20 djelatnika koji nam pomažu da kvalitetno odradimo sve smjene gostiju.

U uredu je napravljena struktura poslovanja, pa tako jedna osoba brine za ljudske resurse, PR i administrativne poslove, druga osoba vodi brigu o marketingu i prodaji, a treća se brine o financijama. Svi skupa radimo na razvoju strategije, a velik dio radnog vremena utroši se na generiranje novih ideja koje će povećati zadovoljstvo naših djelatnika i klijenata.

Tvrtka se dosad može pohvaliti nizom uspješnih poslovnih suradnji. Za poslovne partnere smo razvili pretplatničke pakete koji im osim niže cijene čišćenja ostavljaju mogućnost niza drugih pogodnosti: besplatni probni period, poklon dobrodošlice, last minute rezervacije, program vjernosti, besplatno dubinsko čišćenje, korisnička podrška 24/7 i dr.

Svi partneri su nam jednako dragi; Eko. d.o.o., Turistička zajednica Grada Zadra i Zadarske županije, Zadarska županija, Vodoinstalacija d.o.o., Securitas Hrvatska d.o.o., HAZU, Sanitet u Zadru, Koncertni ured Zadar, Partner banka, i dr. Od kuća za odmor izdvajamo resort Good Cama u Posedarju, Ville tvrtke Kitro d.o.o. na Novalji, Villa Emma na Pagu i još puno puno drugih objekata. Fizičke osobe koje naručuju naše usluge nemoguće je i pobrojati.

Posebno nas veseli što nam povjerenje ukazuju i javne osobe iz Hrvatske i drugih europskih zemalja. Jasno nam je da javne osobe teško otvaraju vrata svog doma, a Blistavi dom ih nikad nije iznevjerio.

Prednosti za zaposlenike

Trudimo se omogućiti svim djelatnicima savršen omjer između poslovnih i privatnih aktivnosti. Kako je sektor čišćenja ovisan o željama i potrebama klijenata, djelatnici se suočavaju s nepredvidivim rasporedom. Tvrtka prkosi takvim promjenama dodacima na plaću za svaku izmjenu lokacije u jednom danu, prigodnim nagradama za zaposlenike mjeseca i novčanim stimulacijama za iskazani trud.

Svakom novom zaposleniku omogućujemo kompletnu edukaciju prije samostalnog obavljanja čišćenja. Novog djelatnika upoznajemo sa svim kolegama, poslovnim prostorima, vještinama i znanjima koje treba usvojiti. Na mail dobiju i brošuru o čišćenju kako se u bilo koje vrijeme mogu podsjetiti na naučeno. Svim djelatnicima jasno dajemo do znanja da je kvaliteta čišćenja prioritet u poslovanju naše tvrtke. Izuzetno nam je važno da su naši djelatnici opušteni prije prvog čišćenja, a ugodna radna atmosfera i pravodobna edukacija jamče uspjeh.

Na mjesečnoj razini održavamo sastanak sa zaposlenicima uz domjenak. Sastanak vodi kolegica Ivana koja je i zadužena za odjel ljudskih resursa. Zaposlenici iznose svoja razmišljanja. Navedeni prijedlozi se usvajaju ukoliko su u skladu s našim poslovnim modelom. Naravno, vrijeme provedeno na sastanku se zaposlenicama plaća kao da su bile na čišćenju. Ovo im je vjerojatno i najdraži dio radnog vremena.

Imamo nagradu za zaposlenika mjeseca. U bodovanju sudjeluju svi zaposlenici a glasovanje je anonimno. Nagrada za zaposlenika mjeseca je personalizirana i razlikuje se ovisno o tome tko je osvoji (vrijednost nagrade je ista za sve). Također dobivaju i certifikat za osvojenu titulu. Tvrtka omogućuje administrativnim djelatnicima redovitu fizičku aktivnost za vrijeme radnog vremena čime se malo koja tvrtka može pohvaliti. Uredski posao zahtijeva osmosatno sjedenje što može negativno utjecati na njihovo zdravlje, zadovoljstvo i učinak. Zadovoljni su radnici odraz kvalitete poduzeća, stoga jedan radni sat 2x tjedno smiju provesti u odabranoj teretani.

Za razliku od velikog broja ostalih tvrtki, shvaćamo da na prvom mjestu treba biti zaposlenik, a zatim klijenti pa tek onda i poslodavac.

Po čemu se razlikujemo?

Nažalost, od drugih se razlikujemo ponajviše zbog pristupa prema zaposlenicima. Na razgovore za posao često dolaze zaposlenice konkurentskih tvrtki. Ponekad smo zgroženi što sve čujemo. Teško nam se nositi s mišlju da je čišćenje jako podcijenjen posao. Smatramo da se radi o jako teškom poslu, a s obzirom da je čistoća pola zdravlja, radi se i o jako bitnoj usluzi.

Svako pojedinačno čišćenje odradimo maksimalno korektno. Teško da se desi nekakav propust. Kad se dogodi slična situacija, izlazimo na teren u rekordnom roku i popravljamo propuste o svom trošku. Ovo su rijetke situacije, čemu svjedoče i naše recenzije na Google-u. Pišemo blog o čišćenju i besplatno savjetujemo sve zainteresirane. Bilo koja osoba može nazvati u svakom trenutku i pitati za savjet oko čišćenja. Na blogu se nalazi jako korisni postovi koji itekako mogu pomoći.

Sami smo kreirali i sami unaprjeđujemo svoj sadržaj na web stranici tvrtke. Istražujemo nove mogućnosti koje možemo samostalno koristiti. Možemo se pohvaliti da smo jedina tvrtka za čišćenje sa zadarskog područja čiji korisnici svakodnevno pretražuju sadržaj i čitaju blogove. Na web stranici moguće je rezervirati našu uslugu u svega 1 minutu. Napraviti rezervaciju je uistinu lako, a za one koji se ne snalaze, na našem youtube kanalu postoji kratki tutorial.

Uslugu je moguće naručiti i preko poziva 097/650-5988, e-maila [email protected], Facebooka, Instagrama, Google my businessa, chata na web stranici. Na sve upite odgovaramo u roku od pola sata. Svi naši zaposlenici počevši od čistača i čistačica, preko administrativnog tima, do direktorice koriste aplikaciju busybusy koja prati vrijeme, lokacije, raspored i efikasnost svih djelatnika. Iako neke zaposlenice nisu vične modernim tehnologijama, sa strašću upijaju nova znanja. Aplikacija je korisna i za klijente koji mogu vidjeti utrošak sati čišćenja na tjednoj, mjesečnoj ili godišnjoj razini.

U radu se koristimo i sljedećim aplikacijama: Slack – za internu komunikaciju, Asana – za rapoređivanje zadataka, Favro – za vođenje kartica zaposlenika i klijenata, praćenje ciljeva, vođenje statistike i još mnogo toga.

Marketinški odjel aktivan je na sljedećim kanalima:
– Google Ads
– Facebook
– Instagram
– LinkedIn
– Twitter
–  Google my business

Zaposlenici u uredu redovito se educiraju preko Udacity i Udemy platformi, koje im također omogućava naša tvrtka.

Korona

Korona nas je usporila ali ne i obeshrabrila. Poslovni prostori kojima čistimo urede nisu radili, pa nisu ni trebali našu uslugu. Fizičke osobe su zbog straha od zaraze i viška slobodnog vremena počele čistiti same. Turizam je stao, generalna čišćenja turističkih objekata su odgođena kao i mnogobrojne rezervacije inozemnih gostiju.

Trend se počeo mijenjati u zadnja 2 tjedna, poslovni prostori se vraćaju u pogon, fizičke osobe naručuju čišćenja, a turistički objekti su se odlučili za generalna čišćenja nadajući se da sezona kreće u 6. mjesecu.

Ono na što smo najviše ponosni je to da smo zadržali sve djelatnike. Ni u jednom trenu nismo razmatrali opciju otpuštanja iako su se prihodi drastično smanjili. Sve pogodnosti koje su imali na plaću smo i dalje zadržali, kao i iste iznose plaća. Koliko smo optimistični toliko smo i realistični. Svjesni smo ekonomske krize koja dolazi, no isto tako svjesni smo svojih kvaliteta i ne bojimo se da ćemo nastaviti povećavati naš udio na tržištu, jer naša vizija je postati vodeći servis za čišćenje u cijeloj regiji, kroz franšizu na čijem razvoju trenutno radimo.

Gdje idemo?

Svojim primjerom želimo potaknuti domaća poduzeća da se odvaže slijediti moderne trendove. U radne je aktivnosti potrebno uvrstiti različite komunikacijske kanale, isprobati tehnike koje ubrzavaju i pospješuju rad djelatnika. Za razvoj svake tvrtke presudno je biti u korak s izumima tehnološkog doba u kojem živimo. Stečena znanja i vještine želimo uložiti i podijeliti sa zajednicom kako bi industriju čišćenja u Hrvatskoj podigli na željenu razinu.

Naša tvrtka bilježi kontinuirani rast pa pozivamo sve zainteresirane da se jave na naš natječaj za posao i pridruže se uspješnom timu Blistavog doma.

Sljedeći veliki korak koji je glavna točka našeg petogodišnjeg poslovnog plana je razvoj franšize. Nadamo se da će uskoro naš poslovni model zaživjeti i u drugim gradovima Republike Hrvatske i da ćemo postati prva franšizni servis za čišćenje.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...