Kadija: “Županija je ostvarila 67 posto lanjskog prometa”, Stanišić: “Nismo se nadali brojci većoj od 30 posto”

Direktor HTZ-a održao je u Hotelu Kolovare koordinacijski sastanak s direktoricom Turističke zajednice Zadarske županije Mihaelom Kadija te 28 predstavnika županijskih turističkih zajednica gradova i općina.

Tom prilikom istaknuo je da su se u ovo krizno vrijeme fokusirali na najbliža emitivna tržišta – Sloveniju, Austriju, Češku, Mađarsku, s obzirom na to da je hrvatska obala uglavnom autodestinacija, što je u ovom trenutku izvrsna stvar.

Kazao je kako je Hrvatska hit turistička destinacija te da se već sad bilježi turistički promet na razini od 40 posto lanjskog, a nadaju se i njegovom daljnjem rastu, dok se na početku koronakrize nisu nadali brojci većoj od 30 posto.

– Provodili smo nekoliko promotivnih kampanja na stranim tržištima, a s obzirom na epidemiju fokusirali smo se na najbliža tržišta našeg okruženja. Blizina tih emitivnih tržišta Hrvatskoj, pa i konkretno Zadarskoj županiji, za nas je sada veliki plus. Rastuće brojke pokazuju da je Hrvatska hit destinacija. Ujedno spremno odgovaramo i na loše napise u inozemnim medijima koji su fokusirani na zadržavanje domaćih turista unutar granica svojih zemalja, rekao je Stanišić.

Na novinarski upit kako komentira to što je Nizozemska stavila Hrvatsku na narančastu listu, bez konkretnih podataka koliko u posljednja dva tjedna ima zaraženih na 100.000 stanovnika, kazao je da je teško davati bilo kakve procjene za nastavak sezone, ali se optimistično očekuje turistički rast.

– Vjerujem da će se situacija uskoro promijeniti, jer se svakih 14 dana ta lista ažurira, a broj zaraženih u našoj zemlji je u opadanju. Vjerujem i da ćemo se u dobroj komunikaciji i epidemiološkoj situaciji ponovno vratiti na zelenu listu. Što se tiče kriterija, oni nisu jedinstveni za sve zemlje, rekao je Staničić te naglasio da je riječ samo o preporuci Nizozemske da njihovi građani po povratku iz Hrvatske odu u samoizolaciju.

Staničić je predstavio i promotivne aktivnosti koje je HTZ proveo s ciljem pozicioniranja Hrvatske kao sigurne turističke destinacije u trenutnim tržišnim okolnostima te buduće aktivnosti koje će se, između ostaloga, odnositi i na usvajanje novih podzakonskih akata i pravilnika koji će dodatno unaprijediti i regulirati turističke procese.

Direktorica Turističke zajednice Zadarske županije Mihaela Kadija istaknula je zadarsko područje i dalje hit destinacija, a brojke su puno bolje od onoga što su u ožujku predviđali stručnjaci.

– Naše su brojke odlične. Planirali smo doći do 30 posto, a ostvarili 67 posto lanjskog turističkog prometa, a od toga je 60 posto komercijalni promet. Što se tiče manifestacija, apelirali smo na partnerske turističke zajednice da sa svojim organizatorima dogovore prilagođeni program uz pridržavanje epidemioloških mjera. Svi su istog stava, a taj je da moramo biti odgovorni, izjavila je Kadija.

Na koordinacijskom sastanku razgovaralo se i o razvoju sustava turističkih zajednica s naglaskom na zadaće i uloge na lokalnim i regionalnim razinama te o segmentu nautike, a najavljen je i nastup na turističkom sajmu WTM koji bi se u studenome trebao održati u Londonu.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...