Predstavnik Kompasa: “Gost je svetinja! Pošteni smo i vrijedni ljudi, incident se nije dogodio kod nas”
Predstavnik Restorana Kompas, kojeg su komentatori na društvenim mrežama povezali sa jučerašnjim sramotnim incidentom, Gjergj Lekaj, gostovao je u današnjem izdanju emisije Aktualac u kojoj je opovrgnuo navode da su iz njihovog objekta istjerane starija gospođa i djevojčica s Down sindromom.
– Žalosno je da moramo demantirati nešto što se u našem lokalu nije dogodilo. To moram istaknuti, pristali smo doći u emisiju radi naših građana, jer većina njih nas poznaje i zna da smo mi renomirani restoran, znaju kakvi smo ljudi i da smo pošteni, časni i vrijedni i da se to u našem restoranu uistinu nije dogodilo. Smatram da smo mi tu kolateralna žrtva šačice ljudi koji su zbog nepoznatih interesa proširili laži, rekao je Lekaj.
Istakao je kako vlasnici Kompasa oštro osuđuju incident koji se dogodio, ali je kategorički demantirao informaciju da se to dogodilo u njihovom restoranu, a kao dokaz je naveo video nadzor koji radi 24 sata.
– Našim zaposlenicima govorimo da se prema svakom gostu odnose s poštovanjem. Gost je svetinja! I to posebice prema ljudima sa posebnim potrebama…, dodaje Lekaj.
Pitali smo ga može li se anulirati šteta izazvana bijesnim reakcijama građana, koji su restoranu ostavljali negativne recenzije.
– Šteta je već nanesena, a najveća nama kao osoblju i vlasnicima u ljudskom smislu, jer smo negativno etiketirani, a nije se to dogodilo kod nas. Mislim da će TripAdvisor obrisati loše komentare, ali šteta je već nanesena i bilo kakav demantij neće pomoći, odgovara nam.
Također, rekao je da ne možemo zabranjivati komentare na internetu, ali možemo i moramo povećati odgovornost.